اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران خبر داد

کشف 91 کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب استان تهران

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: با تلاش مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، در 2 هفته گذشته بیش از 91 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

کشف 91 کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، مهدی فضلی‌علیشاه افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ، با تلاش مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر در دو هفته گذشته 91 کیلو و 154 گرم انواع مواد مخدر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با رشد 30 برابری کشفیات مواد مخدر در غرب استان تهران مواجه هستیم.

فضلی‌علیشاه افزود: با اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده به مواد مخدر در غرب استان تهران با شناسایی 14 نقطه آلوده به مواد مخدر و دستگیری 175 نفر توزیع‌کننده و قاچاقچی مواد مخدر، 90 کیلو و 69 گرم تریاک، 267 گرم هروئین فشرده، 192 گرم حشیش و 626 گرم شیشه کشف شد.

به گفته وی، مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با شناسایی توزیع‌کنندگانی که به صورت عمده و جزئی اقدام به فروش و عرضه انواع مواد مخدر می‌کردند، 112 نفر توزیع‌کننده مواد مخدر مرد، 35 نفر توزیع‌کننده زن و 28 نفر قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران ادامه داد: هم‌چنین 205 معتاد کارتن‌خواب جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

این مسئول ادامه داد: در مجموع، دستگیری‌های صورت گرفته در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل، با رشد 50 درصدی رو به ‌رو بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران تصریح کرد: در این مدت 8 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت از قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر کشف شد.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول