اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فیروزکوه خبر داد

افزایش 62 درصدی کشفیات مواد مخدر در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از افزایش 62 درصدی کشفیات مواد مخدر در یک ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش 62 درصدی کشفیات مواد مخدر در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی پلیس، علیرضا واحدی در تشریح این خبر گفت: از ابتدای سال جاری کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل، 62 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به رشد کشف بیش از 60 درصدی تریاک افزود: شاخص این کشفیات به تفکیک به رشد 60 درصدی تریاک، 92 درصدی هروئین و 68 درصدی شیشه اختصاص یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: مأموران با اتخاذ تدابیر لازم همچون پاکسازی مناطق آلوده، دستگیری توزیع‏کنندگان، کنترل محورهای مواصلاتی جاده‏ای و ریلی در راستای کشف و پیشگیری از توزیع مواد مخدر و کنترل مجرمان سابقه‏دار اقدامات خوبی معمول داشته‏اند.

واحدی ادامه داد: عواملی همچون جمع‏آوری معتادان پرخطر و سالم‏سازی محیط، ساماندهی مراکز درمانی معتادان، کنترل مهاجران و اتباع بیگانه، برگزاری جلسات تعاملی با بسیج، ادارات و ائمه جمعه و جماعات، آموزش همگانی توسط کارشناسان انتظامی و حضور در مساجد مدارس و برگزاری کلاس‏های آگاه‏سازی سبب کسب این موفقیت چشمگیر شده و کارنامه درخشانی در برقراری هر چه بهتر امنیت بر جای گذاشته است.

وی تحقق این هدف مهم را در سایه همکاری و تعامل مردم با پلیس و سایر دستگاه‏های دخیل در امر امنیت عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از مردم خواست با استمرار همکاری با پلیس هرگونه موارد مشکوک را به تلفن 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول