اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس محقق شد

کشف 73 کیلوگرم مواد مخدر و 200 هزار نخ سیگار در میناب

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان میناب از کشف 73 کیلوگرم مواد مخدر و 200 هزار نخ سیگار طی چند عملیات جداگانه توسط پلیس این شهرستان در ساعات گذشته خبر داد.

کشف 73 کیلوگرم مواد مخدر و 200 هزار نخ سیگار در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب ابوالقاسم عرب‌زاده یک‌شنبه شب در نشستی در رابطه با تشریح عملیات‌های اخیر پلیس در این شهرستان اظهار داشت: در واقع کشف بیش از 73 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ طی دو عملیات فرمانده انتظامی شهرستان میناب با کوشش مأموران پاسگاه ایست و بازرسی شهید چغازردی محقق شده است.

وی با اشاره به حجم کشفیات طی دو عملیات مذکور افزود: مواد مخدر کشف شده شامل 67 کیلو تریاک و شش کیلو هروئین است.

این فرمانده انتظامی پیرامون چگونگی کشف مواد یاد شده نیز گفت: مأموران پاسگاه چغازردی در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ در حین کنترل محور اصلی به یک دستگاه خودرو مشکوک و در بازرسی فنی از کف صندوق عقب خودرو مقدار 40 کیلوگرم تریاک و شش کیلوگرم هروئین کشف کردند.

عرب‌زاده ادامه داد: در همین رابطه مأموران آن یگان در حین کنترل محور اصلی به یک دستگاه خودرو دیگر مشکوک و در بازرسی از خودرو مقدار 27 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک که در کف صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود کشف و در این خصوص متهم به همراه خودرو و مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل واحد مقابله با مواد مخدر شهرستان شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هم‌چنین از کشف 210 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق توسط مأموران یگان امداد در شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی میناب در این راستا اضافه کرد: مأموران یگان امداد شهرستان  میناب در حین گشت‌زنی در بلوار ولی‌عصر به یک دستگاه خودرو اتوبوس مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از داخل جعبه بغل خودرو تعداد 10 کارتن سیگار سیما، سه کارتن سیگار اسی بلک، هشت کارتن سیگار اسی آبی و مجموعاً 21 کارتن سیگار به تعداد 210 هزار نخ کشف و ضبط شد.

عرب‌زاده یادآور شد: در این رابطه راننده خودرو به همراه کالای قاچاق مکشوفه و خودرو متوقف و در راستای سیر مراحل قانونی به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول