اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مبارزه با مواد مخدر وظیفه همگان است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: مبارزه با مواد مخدر وظیفه مردم، مسئولان و دستگاه‌ها است.

مبارزه با مواد مخدر وظیفه همگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار کرد: بنا به گزارش ارائه شده سال گذشته اقدامات مناسبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته استان زنجان در زمینه مبارزه با مواد مخدر یک رتبه ارتقا پیدا کرده است، تاکید کرد: امسال استان زنجان باید در رتبه‌ برتر قرار گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استفاده از مواد مخدر و وجود آن در جامعه برای همه افراد نگران کننده است، اضافه کرد: این موضوع نه تنها موجب نگرانی خانواده معتاد بلکه کل شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه صرف هزینه‌ها در زمینه مواد مخدر موجب هدر رفت انرژی می‌شود، افزود: می‌توان هزینه‌ای را که در مبارزه با مواد مخدر صرف می‌شود، به عمران و آبادی شهر اختصاص داد.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه وجود مواد مخدر در جامعه موجب سرخوردگی می‌شود، افزود: اگر گامی در زمینه مواد مخدر برداشته شود، از نتایج آن همه جامعه بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به رسیدگی در زمینه امور کمپ‌های اعتیاد در استان زنجان اضافه کرد: اقداماتی که در راستای مبارزه با مواد مخدر صورت می‌گیرد، برای همه جامعه مثمر ثمر است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به توجه و رسیدگی به امور معتادان، افزود: آموزش معتادان و اشتغال آنها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در ادامه این جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط شورای مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان اضافه کرد: حمایت از کمپ‌های ترک اعتیاد در محوریت اقدامات این ستاد قرار دارد.

فیروز احمدی با اشاره به اینکه شهر بی‌اعتیاد از سیاست‌های شورای مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان است، افزود: دستگاه‌های مسئول در زمینه جمع‌آوری معتادان نباید مشکلی از نظر جمع‌آوری این گروه داشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر ورود روانپزشکان به برنامه‌های قضایی اضافه کرد: باید فضای مناسب برای فعالیت دانشگاهیان در این زمینه فراهم شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول