اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران:

بستر ششمین دوره بازدید عمومی از پردیس کشاورزی دانشگاه تهران فراهم شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: بستر ششمین دوره بازدید عمومی از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج فراهم شد.

بستر ششمین دوره بازدید عمومی از پردیس کشاورزی دانشگاه تهران فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج، یوسف ساسانی افزود: روزهای 13 و 14 اردیبهشت سال جاری بازدید از کهن‌ترین مرکز آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی برای عموم آزاد است.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این برنامه آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان دبیرستانی و مراکز پیش دانشگاهی با رشته‌های مختلف مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.

این مسئول افزود: در این برنامه دو روزه، بازدیدکنندگان می‌توانند از قسمت‌های مختلف پژوهشی، سایت‌های اختصاصی ماشین‌های کشاورزی و علوم دامی، و هم‌چنین از کارخانه لبنیات، باغ گیاه‌شناسی، گلخانه‌های تحقیقاتی و موزه جانورشناسی بازدید به عمل آورند.

ساسانی، معرفی رشته‌های تحصیلی و گرایش‌های مرتبط را توسط گروه‌های آموزشی و پرورشی این مرکز علمی و تحقیقاتی را از دیگر برنامه‌های این بازدید عمومی دانست.

وی ادامه داد: پردیس کشاورزی جامع‌ترین و کهن‌ترین مجموعه آموزشی عالی در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی کشور است که از سال یک هزار و 279 هجری بر تارک علم و فرهنگ کشور می‌درخشد.

وی خاطرنشان کرد: این پردیس اکنون شامل چهار دانشکده، یک مرکز تحقیقات بین‌المللی و بیش از 20 گروه آموزشی و پژوهشی و بیش از 200 نفر عضو هیئت علمی و قریب به 4 هزار دانشجو و 400 کارمند است که حدود نیمی از دانشجویان آن در مقطع کارشناسی و دکتری تحصیل می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با این مرکز علمی و تحقیقاتی از ساعت 9 صبح تا 17 روزهای مقرر می‌توانند از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج - بلوار امام‌زاده حسن(ع) رو به ‌روی مصلی - درب غربی این دانشگاه بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول