اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع ‌طبیعی کردستان عنوان کرد

تسریع در استعدادیابی کشاورزی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع‌ طبیعی و آبخیزداری کردستان منابع آب و خاک را ارزشمندترین سرمایه کشور عنوان کرد و گفت: استعدادیابی کشاورزی در سطح استان با سرعت بیشتری در سال جاری دنبال می‌شود.

تسریع در استعدادیابی کشاورزی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج اکرم توفیقی سه‌شنبه‌ شب در اولین جلسه کارگروه اقتصادی استان کردستان در سنندج، به برنامه‌های منابع طبیعی استان در راستای شعار امسال اشاره و اظهار کرد: برای تسهیل شرایط تولید ملی و ارائه خدمات به همه بخش‌های دولتی، صنعتی و کشاورزی اقدامات مناسبی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: استعدادیابی اراضی را امسال با اختیارات بیشتری در شهرستان‌های استان شروع و سرعت بخشیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ارزنده‌ترین سرمایه هر کشوری منابع آب،خاک و منابع ژنتیکی اعم از گیاهی و جانوری کشور است.

مدیرکل منابع‌ طبیعی و آبخیزداری کردستان بیان داشت: از آنجا که منابع طبیعی متولی حفظ آب، خاک و حیات گیاهی است در این راستا فرمایشات مقام معظم رهبری و سند چشم‌انداز توسعه و افق 1404  مد نظر قرارداده شده است.

توفیقی عنوان کرد: با همکاری بانک ملی و تکیه بر مشارکت مردمی مقدمات افزایش تعاونی‌های استان به 125 تعاونی فعال آغاز شده است.

وی اضافه کرد: با تحقق امر مذکور بالغ بر 7 هزار خانوار بهره‌بردار جنگل و مرتع پوشش داده می‌شود و بدین وسیله اقدام مثبتی در حفظ و حراست از منابع طبیعی صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جذب نیروی انسانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: مجوز جذب نیروی انسانی برای اداره کل منابع‌طبیعی استان صادر و مقدمات اولیه آن نیز تکمیل شده است.

مدیرکل منابع‌ طبیعی و آبخیزداری کردستان در پایان گفت: برای نخستین‌بار در تاریخ این اداره‌کل چارت سازمانی نیروی انسانی آن تامین می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول