اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:

فعالیت‌های بخش کشاورزی در استان اردبیل رونق می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از رونق گرفتن فعالیت‌های بخش کشاورزی در این استان خبر داد.

فعالیت‌های بخش کشاورزی در استان اردبیل رونق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از فرمانداری شهرستان بیله‌سوار ارژنگ عزیزی در جلسه ستاد اجرای کار گروه توسعه بخش کشاورزی استان در بیله‌سوار اظهار داشت: برای حمایت از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی استان اردبیل و به ویژه شهرستان بیله‌سوار بهترین حوزه فعالیت بخش کشاورزی است.

وی تصریح کرد: این که مقام معظم رهبری برای چهارمین سال متوالی برای نامگذاری سال جدید باز از یک عنوان اقتصادی استفاده و امسال را سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی نامگذاری کردند بیانگر این موضوع است که عرصه اقتصادی یک عرصه بسیار گسترده بوده و فعالیت در آن حد و مرز مشخصی ندارد و مردم و مسئولان باید تلاش مضاعفی را در این عرصه داشته باشند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل یادآور شد: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، تولید و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در این بخش براساس مصوبات اواخر سال گذشته هیئت وزیران کارگروه توسعه بخش کشاورزی پیش‌بینی شد که جلسات آن در استان‌ها به ریاست استانداران و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران با عضویت مسئولان دستگاه‌های تخصصی مربوطه برگزار می‌شود.

عزیزی در پایان اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی پیش‌بینی شده در این مصوبات ساماندهی افراد جویای کار، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و تخصیص تسهیلات بانکی تا سقف 300 میلیون ریال برای هر فرد واجد شرایط می‌توان اقدامات موثری برای توسعه این بخش انجام داد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول