اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور: - 2

ارتش ایران سرشار از نیروهای مومن و هوشمند است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با اشاره به ویژگی‌های نیروهای ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران سرشار از نیروهای مومن و هوشمند است.

ارتش ایران سرشار از نیروهای مومن و هوشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در جوار مرقد مطهر امام خمینی برگزار شد، اظهار داشت: امروز آمادگی برای دفاع از وطن و ملت مومن، یک امر مهم و ضرورت قطعی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران به فضل خدا از این ویژگی برخوردار است.

وی افزود: ملت ایران تمام قد در برابر همه مستکبران، زورگویان و خودخواهان عالم ایستاده است و از حقوق خود و همه مظلومان عالم دفاع می‌کند و فریادگر همه آرزوهای فرو خفته ملت‌ها در طول تاریخ است چرا که دفاع از این ملت افتخار است و این ملت تا پای جان پای عدالت ایستاده است.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه ملت ایران به فضل خدا از عزت انسانی خود صیانت می‌کند، خاطرنشان کرد: ملت ایران کمر همت را برای آبادانی کشور بسته است و جوانان این کشور در عرصه‌های علمی هر روز افتخار می‌آفرینند و در صیانت از حقوق خود در برابر مستکبران و خودخواهان عالم ایستاده و از حقوق مردم دفاع می‌کنند.

احمدی‌نژاد گفت: ملت ایران، فریادگر امت‌ها در طول تاریخ و فریاد رسای آزادگی در دنیای معاصر هستند.

رئیس جمهور تاکید کرد: آمادگی برای دفاع از چنین ملتی بالاترین افتخار و سربازی امام عصر(عج) است که امید همه تاریخ، انسان‌ها و مومنان و موعود همه پیامبران، صالحان و مستضعفان است.

وی در ادامه گفت: بدون تردید امروز ارتش و نیروهای مسلح از سربازان و یاران آن امام عزیزند و در رکاب و تحت فرمان او برای مجاهدت در راه آرمان‌هایش آماده هستند.

احمدی‌نژاد عنوان کرد: امروز سرمایه سالاران بی‌فرهنگ و خودخواهان به دنبال سرکوب همه آزادیخواهی‌ها، عدالت‌طلب‌ها و ملت‌هایی هستند که می‌خواهند روی پای خود ایستاده و از موجودیت خود دفاع کنند. 

رئیس جمهور با بیان اینکه معلوم است همه آنها با ارتش مخالف هستند، ادامه داد: مشخص است که دشمنان به شدت با نیروهای مسلح و ارتش ما مخالف‌اند و از عزت، آمادگی و سرافرازی نیروهای مسلح و ارتش ما نگران هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با این حال خدا را شاکریم که به رغم همه بداخلاقی‌ها، فتنه‌گری‌ها، سخت‌گیری‌ها و ایجاد محدودیت‌ها، ارتش ما راه تعالی و مسیر کسب اقتدار عزت‌آفرین و امنیت‌آفرین را با هوشمندی طی می‌کند.

احمدی‌نژاد بیان داشت: ‌امروز شاهدیم که ارتش و نیروهای مسلح سرشار از انسان‌های مومن، فکور، هوشمند، آگاه به زمان و آماده برای دفاع از استقلال ملت ایران هستند.

رئیس جمهور تاکید کرد: بدون شک مردمی‌ترین ارتش عالم، ارتش جمهوری اسلامی ایران است که متشکل از فرزندان این ملت است و برای دفاع از موجودیت خود تلاش می‌کنند.

وی افزود: امروز شاهدیم که نیروهای دلسوز ارتش، جوانان، مهندسان و فرماندهان با انگیزه‌های الهی ضمن حفظ آمادگی کامل و آشنایی با پیشرفته‌ترین روش‌های دفاع، نیازهای خود را هم تامین می‌کنند و پیشرفته‌ترین تجهیزات به دست متخصصان ارتش و نیروهای مسلح طراحی و ساخته می‌شود و در اختیار نیروهای مسلح و رزمندگان قرار می‌گیرد و اینان تلاش می‌کنند که بهترین تجهیزات را با ابداعات خود در اختیار خود قرار دهند.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول