اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

ارتش ایران جلوه‌ای از کارآمدی نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با توانمندی در عرصه‌های سخت و نرم افزار، جلوه‌ای از کارآمدی نظام اسلامی است.

ارتش ایران جلوه‌ای از کارآمدی نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت روز ارتش اظهار داشت: ایران مفتخر است که دارای ارتش ولایتمدار و ولایی است که با تکیه به خدا و خودباوری و اعتماد به نفس به ارتش الهی تبدیل و به تجهیزات روز مجهز شده است.

وی افزود: آخرین جلوه‌های خودباوری ارتش جمهوری اسلامی مبارزه مقتدرانه به دزدان دریایی در آب‌های بین‌المللی و شکست آنان بوده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ارتش ایران ارتشی مستقل بوده و هم اکنون با توکل بر خدا جلوه‌ای از کارآمدی نظام اسلامی و افتخار کشور شده است.

جهانبخش خاطر نشان کرد: ارتش ایران در عرصه‌ها و موقعیت‌های مختلف وفاداری خود را در دفاع از نظام به اثبات رسانده و امروز نیز در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارد.

وی گفت: 29 فروردین روز پاسداشت تمام ارزش‌ها و خوبی‌هایی است که ارتش در دفاع از کیان ایران اسلامی دارد.

استاندار بوشهر اظهار داشت: امروز در این مکان جمع شدیم تا با امام، شهدا و مقام معظم رهبری پیمانی دوباره ببندیم که در دفاع از ارزش‌ها گوش به فرمان رهبری هستیم و با حمایت نیروهای مسلح اقتدار و کارآمدی نظام اسلامی را فریاد بزنیم.

در ادامه نیروهای مسلح نمونه استان بوشهر از نیروی دریایی و هوایی ارتش، سپاه، بسیح، نیروی انتظامی از مقابل جایگاه رژه رفته و توانمندی نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

در ابتدای این مراسم محمدرضا عباسیان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش متن پیام فرمانده کل ارتش به مناسبت روز ارتش را قرائت کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول