اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

روز ارتش بیانگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی

29 فروردین یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا از کیان انقلاب اسلامی دفاع کرده و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

روز ارتش بیانگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ایران اسلامی سرزمینی است که به رنگ خون جوانان شهیدش مزین شده و جای جای آن نماد ایثار و ازخودگذشتگی شیرزنان و بزرگمردان این مرز و بوم است چرا که تک تک جوانان این دیار در طول هشت سال دفاع مقدس آنچه را که در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به کار بستند و با تمام وجود نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و پرقدرتی هستند، امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی با نامگذاری روز بیست و نهم فروردین به عنوان روز ارتش بر آگاهی دلاور مردان ارتشی نسبت به ماهیت ضد اسلامی و غیر مردمی رژیم پهلوی افزودند و بیان کردند روز پیوستن مردم به ارتش لحظه شادی بندگان خدا و یاس ستمگران است.

در واقع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که دشمنان انقلاب به دنبال اهداف شوم خود بودند و حفظ بازوی توانمند و مسلح را برای جمهوری اسلامی ایران خارج از تصور خود می‌دیدند فریاد شوم انحلال ارتش را سر دادند و در چنین شرایطی که ارتش در حساس‌ترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام امت (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهاد و با پشتیبانی بی‌دریغ خود نقشه دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد.

ایشان با قاطعیت هرچه تمام‌تر ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در راستای انسجام و وحدت ارتش فرمان تاریخی و مهمی صادر کردند که در فرمان ایشان اعلام شده که در روز 29 فروردین ماه ارتش با تمام توان به رژه بپردازد و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ کشور اعلام کند.

اینجاست که با نگاهی گذرا به تاریخ خون بار انقلاب اسلامی در می‌یابیم که از لحظه نخست پیروزی انقلاب، ارتش و ارتشیان، عشق و علاقه و میل باطنی خود را به حرکت ستم سوز و توفنده انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل ابزار داشتند و در اثبات این معنا فداکاری‌ها، تلاش‌ها و ایثارگری‌های بسیاری به خرج دادند.

ارتش ایران اسلامی امروز با تمام توان با اقتدار هر چه تمام‌تر به دفاع از این انقلاب می‌پردازد و بر فرموده امام راحل که بیان کردند ای سربازان غیور که برای وطن و کشور خود فداکاری می‌کنید، شرف و عزت را برای خود به یادگار بگذارید و سعادت دنیا را بیمه کنید، جامه عمل می‌پوشانند.

........................................

یادداشت از عدالت ناصری

.......................................

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول