اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور: 3 و پایانی

نقطه اتکای ارتش، ملت و نقطه اتکای ملت، ارتش است

‌خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با اشاره به ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی گفت: نقطه اتکای ارتش، ملت و نقطه اتکای ملت ارتش است.

نقطه اتکای ارتش، ملت و نقطه اتکای ملت، ارتش است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار مرقد مطهر امام خمینی با بیان اینکه ارتش در مسیر مستقیم قرار دارد، اظهار کرد: ارتش ما ریشه در زمین و اندیشه و سر در آسمان دارد، این نیرو متکی به اقیانوس بیکران ملت مؤمن و متوکل بر خدای یگانه است و این ارتش شکست ناپذیر است.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح کشور در مسیر نیروهای الهی و پیامبران قرار دارند، گفت: ارتش و نیروهای مسلح نیروهای آرمان‌گرا بوده و در خدمت آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و صیانت از میراث پیامبران الهی هستند.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز آمادگی برای دفاع از وطن، ارزش‌های الهی و ملت مومن و انقلابی ایران امری مهم و ضرورتی قطعی است که ارتش ما از این شایستگی و ویژگی به خوبی برخوردار است.

نقطه اتکای ارتش، ملت و نقطه اتکای ملت، ارتش است

احمدی‌نژاد با بیان اینکه نقطه اتکای ارتش، ملت و نقطه اتکای ملت، ارتش است، تاکید کرد: مردمی‌ترین ارتش عالم ارتش ایران است و ما هر روز شاهد بالندگی و پیشرفت ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم که در جلوه‌های گوناگون خودش را نشان می‌دهد.

رئیس جمهور افزود: حضور مقتدرانه نیروی دریایی در آب‌های بین‌المللی و دفاع از آب‌راه‌ها نشان از اقتدار و قدرت ارتش ایران دارد.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که ارتش ما برای دفاع از سرزمین و برپایی امنیت سخت‌ترین ماموریت‌ها را بر عهده می‌گیرد.

احمدی‌نژاد عنوان کرد: صمیمانه از تمام نیروهای ارتش ایران تشکر می‌کنم و به عنوان برادر کوچک‌تر عرض می‌کنم قدر خود را بدانید.

ملت ایران صلح دوست‌ترین ملت عالم است

رئیس جمهور افزود: بدون تردید هیچ قدرتی در عالم جرات مقابله با ارتش ایران را نخواهد داشت چرا که ارتش ما ریشه در زمین و اندیشه در آسمان دارد. همه بدانند که ملت ایران صلح دوست‌ترین ملت عالم است و همواره در غم و شادی بقیه ملت‌ها شریک است.

وی ادامه داد: ملت ایران و ارتش پاسخ هر تجاوز و نگاه چپی که به عزت ایران خدشه وارد کند را با اقتدار می‌دهد و آماده دفاع و حفظ اقتدار ایران است.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول