اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) مازندران:

ارتش برای حفاظت از آب‌های دریای خزر کوتاهی نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) مازندران مستقر در نوشهر گفت: ارتش برای حفاظت از مرزهای کشور و آب‌های دریای خزر کوتاهی نمی‌کند.

ارتش برای حفاظت از آب‌های دریای خزر کوتاهی نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، «امیر دریادار دوم عرشه» پیمان جعفری‌تهرانی صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش با بیان اینکه ارتش به عنوان بازوی پرتوان نظام اسلامی به صیانت از ارزش‌های کشور می‌پردازد، اظهار داشت: ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اثرگذار بوده است.

وی یادآور شد: دشمن با انحلال ارتش در صدد جداسازی خاک کشور بود که غائله کردستان و مهاباد را راه انداخت.

جعفری‌تهرانی قصد دشمن را جدایی ارتش از ملت اعلام کرد و ادامه داد: دشمن می‌خواست ارتش را از مردم بگیرد، ولی با تدبیر امام راحل در 28 فروردین سال 58 خط بطلانی بر شایعات طاغوتی بودن ارتش از سوی دشمن کشید و در صبحگاه 29 فروردین ارتش با تمام اقتدار نظامی با وارد شدن در خیابان‌ها قدرت خود را به معرض نمایش درآورد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) مازندران به تاثیر نقش ارتش در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: ارتش بازوی منافقان در کردستان و غائله گنبد را کوتاه و پرونده نیروی دریایی رژیم بعث عراق را در آب‌های خلیج فارس بست.

این مسئول با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی در اجرای عملیات‌های نظامی دوران مقدس فعالیتی چشمگیر داشت، عنوان کرد: نقش ارتش در عملیات‌های ثامن‌الائمه، فتح‌المبین، بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر موثر بوده و منجر به پیروزی رزمندگان اسلام شد.

جعفری‌تهرانی ارتش را پیرو خط ولایت دانست و ادامه داد: ارتش از همان دوران شکل‌گیری انقلاب با آرمان‌های نظام اسلامی دست بیعت داد.

وی به نقش ارتش در مرزهای کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ارتش برای حفاظت از مرزهای کشور و آب‌های دریای خزر کوتاهی نمی‌کند.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) اذعان داشت: ارتش ایران بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی است که در دوران دفاع مقدس 48 هزار شهید، 170 هزار جانباز و 26 هزار آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول