اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

ارتش ایران سر فصل نوینی در تاریخ ارتش‌های جهان گشوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تدابیر مقام معظم رهبری سرفصل نوینی را در تاریخ ارتش‌های جهان به ویژه جهان اسلام گشوده است.

ارتش ایران سر فصل نوینی در تاریخ ارتش‌های جهان گشوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت روز ارتش اظهار داشت: ارتش ایران با توانمندی در تمامی عرصه‌های صف و ستاد و حوزه نرم افزار نظامی، تولید و خودکفایی در عرصه سخت افزارهای نظامی و الکترونیکی کردن تجهیزات و توسعه گستره حوزه ماموریت از فضای ملی به فراملی، نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: ارتش اکنون به فرماندهی امام خامنه‌ای سرفصل نوینی را در تاریخ ارتش‌های جهان به ویژه جهان اسلام گشوده است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: ارتش ولایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های دفاع و تهاجم به ایمان، اخلاق و تقوای نظامی مسلح است و همین امر موجب شده تا این ارتش محبوب‌ترین ارتش جهان باشد.

صفایی بوشهری اضافه کرد: مردمان ایران خود را جزئی از اجرایی نیروهای مسلح می‌دانند و ارتش پیشاهنگ دفاع مقدس و مایه اقتدار نظام در مقابل تهاجم بیگانگان است.

وی یادآور شد: ارتش در گنار بسیج و سپاه مایه عزت، افتخار، امنیت و امید برای مردم ایران و یک کوه استوار در مقابل تهاجم بیگانگان و خوف در دل متخاصمان است.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: رویکرد نوین ارتش در عرصه دفاع آغازی برای پیروزی نهایی جهان اسلام بر جهان سلطه و کفر است گه که جهان سلطه همیشه به دنبال سلطه‌گری کشورهای غنی است.

صفایی بوشهری بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی چنان کرده که جهان سلطه اندیشه تهاجم نظامی را در خود نداشته و راه نمی‌دهد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی با منابع انسانی کارآمد در تمامی حوزه‌های عملیاتی ساخت و حوزه مدیریت چنان رشد کرده که محبوب‌ترین ارتش جهان است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: امروز عهد می‌بندیم در کنار رهبر معظم انقلاب پایدار، استوار، مقاوم و با ایمان در مقابل تمام توجه دشمن ایستادگی کنیم و افتخار می‌کنیم که ارتش ایران متنعم به عنایات خداوندی است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول