اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان:

ارتش توان پاسخ تهدیدات دشمنان را دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان به اوج آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و این لشکر اشاره کرد و گفت: پاسخ تمامی تهدیدات دشمنان در توان این ارتش ولایی وجود دارد.

ارتش توان پاسخ تهدیدات دشمنان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج امیر سیروس رزم‌گیر صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امروزه در سایه انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها به خودکفایی و خوداتکایی رسیده و با رصد کامل مولفه‌های رزمی دشمن و تکیه بر تجربیات هشت سال دفاع مقدس آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدی از سوی دشمنان است.

به گفته وی اکنون با گذشت بیش از 23 سال از جنگ تحمیلی فرماندهان و نیروهای جان بر کف ارتش ایران در قالب قرارگاه‌ها و تیپ‌ها در زمینه پاک‌سازی مناطق آلوده به مین، کشف اجساد بجا مانده از شهدای جنگ تحمیلی، ساخت تجهیزات مختلف جنگی و شرکت در برنامه‌های آموزشی و فرهنگی فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهند.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان افزود: در راستای پاکسازی میادین مین ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکنون 7 هزار و 850 شهید و جانباز را تقدیم انقلاب کرده است.

وی حفاظت از نظام و مرزهای کشور را مهم‌ترین وظیفه ارتش دانست و اضافه کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی برای دفع تجاوز و حراست از مرزهای کشور تمام توان خود را برای مقابله با هجمه‌های دشمنان بکار بستند و با تکیه بر خدا کشور را از لوث وجود دشمنان پاک کردند.

به گفته فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان، هشت سال جنگ تحمیلی در حقیقت نمایشگاه ارزشمندی برای نشان دادن اقتدار و عظمت نیروهای ارتش به دوستان و دشمنان این نظام الهی بود.

وی تقدیم بیش از 48 هزار شهید، 200 هزار جانباز و 35 هزار آزاده در طول هشت سال دفاع مقدس را از بزرگترین افتخارات ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: ‌ لشکر 28 پیاده نیز در طول جنگ تحمیلی 3 هزار و 144 شهید و بیش از 13 هزار جانباز و 398 آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان افزود: انجام 309 عملیات افندی و پدافندی، 155 عملیات به صورت مجزا و 154 عملیات مشترک، صدها رزمایش تیپی و غیره در کارنامه ارتش جمهوری اسلامی می‌درخشد.

رزم‌گیر با بیان اینکه در جنگ‌های آینده نیروهای انسانی حرف نخست را می‌زنند، بیان کرد:‌ در سایه برکات انقلاب و راهنمایی‌های الهی رهبر فرزانه انقلاب ارتش جان برکف ایران اسلامی در این زمینه کاملا تامین و از اقتدار کامل برخوردار است.

وی در پایان تصریح کرد:‌ امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروهای پا در رکاب و گوش به فرمان ولایت برای دفاع از تمامیت ارزی آماده حضور در هر میدانی است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول