اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتش ولایی ایران هر تجاوزی را پاسخ کوبنده می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش حزب‌الله و ولایت‌مدار ایران هرگونه تهدید را رصد کرده و با اقتدار در کوتاه‌ترین زمان هر تجاوزی را پاسخ کوبنده می‌دهد.

ارتش ولایی ایران هر تجاوزی را پاسخ کوبنده می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی صبح امروز در پیامی که در مراسم صبحگاه آموزش تخصص‌های دریایی رشت قرائت شد،  ضمن ادای احترام به روح پر فتوح امام و شهدا و سلام به رهبر مسلمانان جهان و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای اظهار داشت: عشق فراوان ارتش به امام (ره) و پاسخ صریح و شفاف ایشان در 29 فروردین 1358 به توطئه‌گران و فتنه‌انگیزانی که با اهداف پلید و خاص سیاسی خواستار انحلال ارتش بودند، موجب تقویت روحیه خودباوری فرزندان انقلاب در ارتش شد.

وی با بیان اینکه پیام امام (ره) زمینه حضور خستگی ناپذیر و مقتدرانه ارتش را از روزهای نخست انقلاب در برابر تهاجم دشمنان فراهم کرد، افزود: ارتشیان با ایمان و بصیرت با سازوبرگ دیرین درخشیدند و دشمنان انقلاب و منافقان کوردل را از اندیشه پلید و شوم خود ناامید کردند.

صالحی به خرسندی امام (ره) از صلابت ارتشیان اشاره کرد و بیان داشت: بی‌تردید تداوم حضور ارتش ولایی در تمام مرزهای زمینی، هوایی، دریایی و فرهنگی با خودباوری، نوآوری و خوداتکایی کارکنان جوان، خلاق و شهادت‌طلب با استفاده از انواع تجهیزات نظامی و بومی و آمادگی روزافزون آنها در انجام ماموریت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای موجب شده است تا زورگویان و مستکبران جهان از روی استیصال و درماندگی به فتنه‌انگیزی و تحریم رو آورند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروهای مسلح و مردم سربلند ایران اسلامی با حضور پر شور و گسترده در عرصه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته تمام معادلات آنها را برهم زدند و بار دیگر قدرت و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

وی، توسعه فعالیت‌ها و همکاری با جامعه جهانی به منظور تضمین صلح و استقرار ثبات در منطقه با اعزام ناوگروههای نیروی دریایی به خلیج عدن، دریای سرخ، کانال سوئز و نمایش اقتدار و توان بازدارندگی در آب‌های آزاد برای مقابله با تروریسم و دزدان دریایی که از پدیده‌های استکبار جهانی است، پیام صلحی آشکار به کشورهای دوست عنوان کرد و گفت: این امر اعلام آمادگی به منظور تقویت و تحکیم پیوند دوستی و همکاری آنها برای برقراری امنیت پایدار در منطقه است.

صالحی با بزرگداشت یاد و خاطره شهید والامقام امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در آستانه روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، ابراز داشت: به روح پر فتوح امام شهیدان و تمام شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب به‌ویژه 48 هزار شهید والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران که جان در راه دین و وطن دادند تا به مدد خداوند حافظ انقلاب و میهن اسلامی‌مان باشند، درود می‌فرستم و اعلام می‌کنم که ارتش حزب‌الله و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران همگام با دیگر قوای مسلح با هوشیاری هرگونه تهدید را رصد کرده و با اقتدار و در کوتاه‌ترین زمان هر تجاوزی را پاسخی کوبنده می‌دهد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول