اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساوجبلاغ و نظرآباد:

مهم‌ترین دستاورد انقلاب تربیت ارتشی انقلابی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بهمن 57 تربیت ارتشی انقلابی و ولایت‌مدار است.

مهم‌ترین دستاورد انقلاب تربیت ارتشی انقلابی است

محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برخی از بدخواهان و فریب‌خوردگان سخن از انحلال ارتش زده و می‌گفتند ما نیازی به ارتش نداریم.

وی تصریح کرد: البته در آن دوران مردم ما آسیب‌ها و رنج‌های بسیاری از سوی سران سرسپرده و گوش‌ به فرمان ارتش رژیم طاغوت متحمل شدیم و شاهد بودند که مستشاران نظامی غرب با ملت ایران چه کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: کسانی که سخن از انحلال ارتش می‌زدند به این نکته توجه نداشتند که اگر ما یک نیروی نظامی مقتدر نداشته باشیم، در روزهای بحرانی چگونه باید در برابر دشمنان و متجاوزان به خاک ایران مقاومت کنیم.

* اندیشه حکیمانه امام(ره) در مورد نیروهای نظامی

نژادفلاح در ادامه به دیدگاه امام خمینی(ره) درباره نیروهای نظامی که مبتنی بر اندیشه دینی و اسلامی بود اشاره کرد و گفت: در اوج روزهای پر هیاهوی انقلاب، امام خمینی دیدگاه حکیمانه‌ای را مطرح کردند که موجب تصفیه ارتش از نیروهای خائن به ملت و تشکیل نیروی مصلح مقتدر، انقلابی، مکتبی و ولایت‌مدار شد.

وی تأکید کرد: به طور قطع یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل این ارتش بود که به فضل الهی تا به امروز از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و خاک کشور با اقتدار دفاع کرده است.

* ارتش و سپاه با هم برادر و متحد هستند

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی به تلاش بدخواهان و دشمنان برای ایجاد اختلاف میان ارتش و سپاه اشاره کرد و گفت: خوش‌بختانه با هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی ارتش و سپاه ما برادر و متحد هستند و اجازه عرض اندام به دشمنان ایران اسلامی نمی‌دهند.

نژادفلاح در پایان تأکید کرد: امروز ارتش ایران به مراتب مقتدرتر از دوران دفاع مقدس است و اگر کشوری به خود اجازه تعرض به ایران را دهد، با پاسخی کوبنده‌تر از آن دوران از سوی نیروهای مسلح ما به ویژه ارتش رو به ‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول