اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قدس گیلان:

ارتش ستون فقرات بازدارندگی کشور است

خبرگزاری فارس: سپاه قدس گیلان عنوان کرد: ارتش ستون فقرات بازدارندگی کشور بوده و نقش مهمی در آب‌های نیلگون خلیج فارس و خلیج عدن و در دیگر خطوط امنیتی کشور ایفا می‌کند.

ارتش ستون فقرات بازدارندگی کشور است

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپاه قدس گیلان  به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای 29 فروردین را سالروز فرمان مهم و تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر ضرورت حفظ ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز نیروی زمینی ذکر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: این نیروی ارزشی و الهی که باورهایش از مفروضات پنهان و الگوهای ذهنی‌ که ریشه در اعتقادات نیروهای مومن و فداکارش دارد در عرصه‌های مختلف دفاعی در کنار دیگر همرزمانش در دوران دفاع مقدس و پس از آن بر بالندگی‌های خود می‌افزاید و ستون فقرات بازدارندگی کشور در برابر طرح‌ها و برنامه‌های دشمنان خارجی و عوامل داخلی بوده و نقش مهمی را در صحنه‌های مختلف و آب‌های نیلگون خلیج فارس و خلیج عدن و در دیگر خطوط امنیتی کشور ایفا می‌کند.

در ادامه اطلاعیه ذکر شده است: بدون تردید مهم‌ترین قدرت و سرمایه امروز ارتش وجود نیروهای فداکاری است که با انگیزه اسلامی در خدمت آرمان‌های مردم خویش هستند و این سرمایه عظیم فراتر از هر نوع تجهیزات و جنگ‌افزاری توانسته است ارتش را به نیروی قوی و بی‌بدیل در خاورمیانه تبدیل کند.

سپاه قدس گیلان با گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر ارتش به ویژه شهیدان شاخص آن نیرو شهید صیاد شیرازی و شهید بابایی و دیگر شهیدان که اندیشه‌های دفاعی آنان همراه با بصیرت و ولایت‌مداری چراغ راه و سبب افتخار و مباهات رزمندگان اسلام در ارتش و سپاه و بسیج است را گرامی می‌دارد و آرزوی توفیق و سر افرازی همرزمان ارتشی خود را در پرتوی اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول