اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان کرمان:

فوتبال صنعت ساری مستحق پیروزی بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان کرمان پس از شکست تیمش در برابر صنعت ساری گفت: در این بازی، صنعت مستحق پیروزی و کسب سه امتیاز بود.

فوتبال صنعت ساری مستحق پیروزی بود

اکبر زبردست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: دو تیم بازی خوبی در زمین به نمایش گذاشتند که تیم میزبان با اتکای تماشاگران موفق شد در برابر ما پیروز شود.

وی گفت: هر دو تیم صنعت و مس خطر سقوط دارند و سخت به این سه امتیاز بازی نیاز داشتند که بازیکنان تیم صنعت با درایت فرهاد پیوس موفق به کسب امتیازات کامل این بازی شدند.

زبردست متذکر شد: از همان ابتدای بازی بازیکنان تیم صنعت ساری با تشویق تماشاگران و هواداران خود توپ و مالکیت زمین را در اختیار گرفتند که در نهایت هم موفق به پیروزی شدند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان کرمان در ادامه گفت: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم، بازیکنانم تلاش خود را در این دیدار کردند ولی در زمین مسابقه موفق نبودند.

وی بیان داشت: در بازی آخر میزبان حریف در کرمان هستیم و به طور حتم با حضور هواداران می‌توانیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم تا حفظ سهمیه در لیگ داشته باشیم.

زبردست درباره داور بازی عنوان کرد: فکر می‌کنم داور مسابقه با توجه به تشویق بی‌امان تماشاگران صنعت ساری تا حدودی به نفع تیم میزبان سوت می‌زد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان با تشکر از تماشاگران تیم صنعت ساری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم من در شرایط بسیار بدی قرار دارد، جا دارد از تماشاگران فهیم مازندرانی تشکر کنم و این پیروزی را به آنها و مسئولان باشگاه صنعت ساری تبریک بگویم.

به گزارش فارس، از هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم مس رفسنجان کرمان دو بر یک در برابر میزبان خود صنعت ساری شکست خورد.

تیم مس رفسنجان کرمان با این شکست با 23 امتیاز در رده 14 جدول رده‌بندی جای گرفت.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول