اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران:

پرواز چارتر مهرآباد مانع حضور فوتبالیست‌های نساجی شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه فوتبال نساجی مازندران گفت: پرواز چارتر فرودگاه مهرآباد مانع حضور بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار با استقلال اهواز شد.

پرواز چارتر مهرآباد مانع حضور فوتبالیست‌های نساجی شد

سید مجید محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی همچنان یکی از مهم‌ترین گزینه‌های صعود به مرحله پلی‌آف است، ابراز داشت: بازیکنان و کادر فنی نساجی مازندران با تلاش و درایت توانستند دست به کاری بزرگی بزنند.

وی تصریح کرد: پرواز چارتر فرودگاه مهرآباد مانع حضور بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار با استقلال اهواز شد.

سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران با بیان اینکه تمام مدارک درباره حضور بازیکنان و کادر فنی در فرودگاه مهرآباد و آمادگی حضور در دیدار مقابل  استقلال اهواز از سوی سعادتمند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران به فدراسیون ارائه شده است، افزود: مدیرعامل این باشگاه با ارائه مدارک و شواهد قانونی مانع اعلام رای سه بر صفر کمیته انضباطی شده است.

وی اعلام کرد: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران به مدت چهار روز در تهران مستقر است و با ریاست فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان جلسات متعددی برگزار کرده است و مدارک محکمی به آنها ارائه داده است.

سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران گفت: امیدواریم فدراسیون فوتبال با توجه به ارائه مدارک محکم و شواهد موجود و همچنین حساسیت جدول رده‌بندی تصمیم درستی اتخاذ کند.

محمدیان اظهار داشت: هواداران و طرفداران بی‌شماری در قائمشهر نگران اعلام تصمیم کمیته انضباطی هستند و اعلام حکم نادرست جفا در حق تیم فوتبال نساجی مازندران و همه هواداران پرشور آن است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران خاطرنشان کرد: با همدلی موجود در کادر فنی و بازیکنان و همراهی و حمایت‌های همیشگی هواداران این تیم، مطمئنا خواهیم توانست آرزوی دیرینه هواداران فوتبال مازندران و قائمشهر را محقق سازیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول