اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست بسیجیان دامغان مطرح شد

سالمندان قشر آسیب‏پذیر جامعه هستند

خبرگزاری فارس: در نشست بسیجیان دامغان با موضوع سالمندی، مطرح شد که سالمندان قشر آسیب‏پذیر جامعه هستند و لازم است تا احترام آنها بیشتر نگه داشته شود.

سالمندان قشر آسیب‏پذیر جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، بهورز شبکه سلامت شهرستان دامغان در نشست حلقه‏های صالحین پایگاه محدثه دامغان گفت: خانواده در سلامت سالمندان نقش مهمی دارد که باید به آن پرداخته شود.

فاطمه بشیری در جمع بسیجیان ادامه داد: سالمندان به حمایت خانواده‏های خود نیازمند هستند و افراد خانواده نیز به وجود سالمندان نیاز دارند.

وی بیان داشت: در فرهنگ ایرانی اسلامی حضور افراد سالمند موجب برکت به شمار می‏آید، بنابراین باید حضور این عزیزان را گرامی داشت.

بهورز شبکه سلامت شهرستان دامغان با بیان اینکه سالمندان قشر آسیب‏پذیر جامعه محسوب می‏شوند، افزود: کاهش توانایی‏های جسمی و روانی در دوره سالمندی، آنان را مستعد ابتلا به بیماری‏های مختلف این دوره می‏کند.

بشیری اظهار کرد: سالم پیر شدن حق همه افراد بشر است و این امر به اهمیت پدیده سالمندی و پیشگیری از مشکلات آن می‏افزاید.

وی در پایان گفت: سالمندان نیاز به عزت نفس و احترام دارند و حفظ احترام سالمندان به خصوص توسط جوان‏ترها، استفاده از تجارب آنان و ارج نهادن به توانایی‏های این قشر، اعتماد به نفس سالمندان را تقویت می‏کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول