اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزه:

یک دهم از جمعیت فیروزه را سالمندان تشکیل می‌دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزه گفت: یک دهم از جمعیت شهرستان فیروزه را سالمندان تشکیل می‌دهند.

یک دهم از جمعیت فیروزه را سالمندان تشکیل می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدرضا حاجی‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به آمار شبکه بهداشت و درمان فیروزه اظهار داشت: در حال حاضر 4 هزار و 270 نفر، معادل حدود یک دهم از جمعیت شهرستان را سالمندان تشکیل می‌دهند.

فرماندار فیروزه گفت: برنامه‌ریزی و رسیدگی به وضعیت سالمندان، نیاز به فعالیت مستمر و پرهیز از شعارزدگی دارد.

وی بر تلاش برای گسترش ورزش همگانی تأکید و اضافه کرد: عملی شدن این هدف نه تنها سبب ارتقای سطح سلامت، نشاط و سرزندگی جامعه می‌شود بلکه سالم‌تر بودن سالمندان آینده و کاهش هزینه‌های درمان آنان را به همراه دارد.

رئیس شورای اداری شهرستان فیروزه ابراز امیدواری کرد: اختصاص 30 دقیقه از ابتدای وقت اداری به ورزش صبحگاهی گامی در راستای تحقق این هدف باشد.

حاجی‌زاده خواستار همکاری تمام دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه هفته گرامیداشت مقام معلم شد و اظهار داشت: نواخته شدن زنگ سپاس در تمام مدارس شهرستان، برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه، غبارروبی مزار معلمان و دانش‌آموزان شهید، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و اجرای مسابقات قرآنی بخشی از برنامه‌های این هفته است.

وی انضباط کاری کارمندان ادارات به ‌ویژه مدیران را از جمله شروط تحقق شعار سال خواند و ادامه داد: تلاش برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام، کنترل دقیق عملکرد کارکنان، هماهنگی رؤسای ادارات با فرمانداری قبل از عزیمت به مأموریت و یا مرخصی از جمله مواردی هستند که عملی‌ شدن آنها در سال جاری بیش از پیش پیگیری و کنترل می‌شود.

فرماندار فیروزه خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظفند تا نیمه اردیبهشت‌ماه برنامه کاری خود در سال جاری با توجه به شعار امسال را به فرمانداری اعلام کنند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول