اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهرداری‌ها تسهیلاتی را برای سالمندان فراهم کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه جامعه ما به سمت سالمندی حرکت می‌کند، گفت: به همین منظور ‌شهرداری‌ها ‌تسهیلاتی را برای این قشر فراهم کنند.

شهرداری‌ها تسهیلاتی را برای سالمندان فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نام‌گذاری امسال در لوای عنوان «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی»از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: نام‌گذاری با این عنوان به نوعی استمرار حرکت جهاد اقتصادی، همت مضاعف و اصلاح الگوی مصرف در دهه پیشرفت و عدالت را می‌رساند.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط تحریم حمایت از تولیدات داخلی و سرمایه ایرانی بسیار لازم و ضروری است، افزود: اگر به دنبال خودکفایی و افزایش حمایت از سرمایه‌های ملی هستیم باید در راستای ارتقای کیفیت تولیدات داخلی تلاش کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: حمایت از تولیدات داخلی اشتغال‌زایی و بهره‌برداری بهینه از سرمایه‌های داخلی را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: تبلیغات و فرهنگ‌سازی در مورد مصرف تولیدات داخلی نیز در حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسیار تأثیر‌گذار است.

حاج‌رسولیها در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه جامعه ما به سمت سالمندی حرکت می‌کند، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری به عنوان نهاد اجتماعی است، باید تسهیلاتی را برای این قشر فراهم کند.

وی ادامه داد: برگزاری تورهای گردشگری به نقاط تاریخی و تفریحی شهر اصفهان هم‌چون باغ گل‌ها، باغ پرندگان در نشاط و روحیه سالمندان بسیار تأثیر‌گذار است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول