اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

فضاهای شهر با نیازهای سالمندان منطبق شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای ‌شهر اصفهان با اشاره به اینکه جامعه ما به سرعت به سمت میان‌سالی حرکت می‌کند، گفت: این موضوع لزوم توجه به سالمند را افزایش می‌دهد و لازم است فضاهای شهر با نیازهای سالمندان منطبق باشد.

فضاهای شهر با نیازهای سالمندان منطبق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به هفته سلامت اظهار داشت: براساس آمار و اطلاعات سلامت مردم اصفهان در معرض بیماری‌هایی هم‌چون دیابت، سرطان و ms است.

با تأکید بر اینکه یکی از مأموریت‌های مدیریت شهری به عنوان نهاد اجتماعی رسیدگی به سلامت مردم است، افزود: در این خصوص شهرداری اصفهان باید تلاش ویژه‌ای را برای بهتر کردن روح و روان مردم به ویژه سالمندان و ایجاد برنامه‌های متنوع و با نشاط داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه جامعه ما به سرعت به سمت میان‌سالی حرکت می‌کند، گفت: این موضوع لزوم توجه به سالمند را افزایش می‌دهد و لازم است فضاهای شهر با نیازهای سالمندان منطبق باشد.

وی یادآور شد: از آن جایی که سالمندان حضور چشمگیری در پارک‌ها و فضاهای شهری دارند، بنابراین باید برنامه‌های فرهنگی متناسب با این قشر در سطح پارک‌ها برگزار شود و پیشنهاد می‌شود برگزاری تورهای اصفهان‌گردی ویژه سالمندان در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گیرد.

نصراصفهانی در ادامه با اشاره به وجود ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهر اصفهان گفت: این ساختمان‌ها سبب لطمه زدن به زیباسازی و منظر شهری می‌شود که باید به مالکان ساختمان‌ها تذکر داده شود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول