اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت

دیدار اعضای شورای شهر رشت از خانه سالمندان

خبرگزاری فارس: اعضای شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت هفته سلامت از خانه سالمندان این شهر بازدید کردند.

دیدار اعضای شورای شهر رشت از خانه سالمندان

به گزارش خبرگزاری فارس در رشت، اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری رشت ظهر امروز با بیماران و پرسنل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان دیدار کردند.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت با بیان اینکه آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت مکان مقدسی است که انسان‌های خیر برای رضای خدا و آرامش دل فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: تمام انسان‌ها روزی از دنیا می‌روند اما سه عمل نیک صدقه جاریه، کارهای عام‌المنفعه و علم، نام آنها را  زنده نگه می‌دارد و در یادها ماندگار می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد حسن‌خواه افزود: خداوند در قرآن هنگامی که از قیامت سخن می‌گوید به اعمال صالح انسان اشاره دارد، اعمالی که انسان جلوتر از خود به آخرت می‌فرستد و اعمالی که پس از آنها به نفعشان در آخرت به فریادشان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه صدقه جاریه عمل نیکی است که به ارمغان گذاشته‌ شده است، تصریح کرد: ما باید با پویایی هر چه تمام‌تر ادامه دهنده راه خیر گذشتگان باشیم و از خود نام نیک برجای گذاریم.

این عضو شورای شهر رشت ادامه داد: انسان‌ها از دنیا می‌روند اما اگر فرزندی صالح دارند آن فرزند باید ادامه دهنده راه پدر باشد و نام او را زنده نگه دارد.

وی، موسسان آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت را پدران معنوی خواند و تصریح کرد: خیرانی مانند آرسن میناسیان، دکتر حکیم‌زاده، مژدهی، آیت‌الله رودباری و.. پدران معنوی ما هستند که باید فرزندان صالحی برای آنان باشیم و با کار خیر از اعمال نیک آنان قدردانی کنیم.

حسن‌خواه، کسب علم را از اعمال نیکی دانست و خاطرنشان کرد: انسان‌ها این اعمال نیک را به بشریت هدیه می‌دهند و با علم و فنونی که در زمینه‌های مختلف به بشریت به یادگار می‌گذارند تا زمانی که جهان باقی است انسان‌ها از آن علم نفع می‌برند و یاد عالمان در ذهن‌ها ثبت می‌شود.

وی، هدف از حضور در این مکان مقدس را ادای قدردانی و بیان خسته نباشید به پرسنل این مجموعه و ایجاد انگیزه در بیماران این موسسه دانست و یادآور شد: اعضای شورای اسلامی و شهرداری رشت تلاش می‌کنند که در زمینه‌های مختلف به این مکان حضور یابند و برای رونق و برطرف کردن مشکلات با خادمان و دلسوزان آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت تعامل و همکاری داشته باشند.

اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهردار رشت به همراه هیئت همراه از بخش‌های مختلف آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت بازدید کردند و از نزدیک با بیماران به گفت‌وگو پرداختند.

انتهای پیام/خ۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول