اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

شوراهای روستایی در انتخابات مسئولیتی مضاعف دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: شوراها و دهیاران زمینه حضور پرشور مردم روستاها در دور دوم انتخابات را فراهم کنند و به این مسئله به عنوان یک مسئولیت مضاعف نگاه کنند.

شوراهای روستایی در انتخابات مسئولیتی مضاعف دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی ظهر امروز در جمع بخشداران، دهیاران بخش‌های مرکزی و بهمن ابرکوه و رؤسای شوراهای روستایی اظهار داشت: مردم باید در دور دوم انتخابات نیز مسئولانه‌تر و چشمگیرتر حضور داشته باشند.

وی افزود: حضور پیدا نکردن به هر بهانه پذیرفته نیست و کسانی که به بهانه‌های مختلف می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنند باید با خود بیندیشند که کار آنها به نفع کشور است یا تنها موجبات خوشحالی بدخواهان و دشمنان را فراهم می‌کنند؟

حسینی خاطرنشان کرد: هر یک رأی، آری به نظام اسلامی، باعث رضای خدا و شادی روح شهداست و اگر هر کس بیندیشد که یک رأی او مهم نیست ممکن است میلیون‌ها رأی به صندوق‌ها ریخته نشود که این امر روزنه امید را به روی دشمنان باز می‌کند.

وی افزود: حضور پیدا نکردن در پای صندوق‌های رأی از روی مسامحه‌کاری برخلاف وظیفه دینی و ملی و انقلابی است، زیرا علاوه بر اینکه حضور در انتخابات دستور رهبری، علماء و مراجع عظام است، رقم‌زننده سرنوشت کشور و نیز حوزه انتخابیه نیز هست و این مسامحه موجب شادمانی دشمن می‌شود و در مجموع بداندیشان این عدم حضور را به حساب مخالفت مردم با نظام و انقلاب می‌گذارند.

حسینی ضمن قدردانی از مسئولانی که در دور اول انتخابات زحمت کشیدند، اظهار داشت: از دهداران و شوراها می‌خواهیم که مانند دور قبل زمینه اقبال عمومی مردم به شرکت در دور دوم انتخابات را فراهم کنند.

وی افزود: از مردم نیز می‌خواهیم که براساس حب و بعض به یک شخص رأی ندهند، بلکه براساس شناخت، توانمندی، قابلیت‌ها، تجارب و کاردانی رأی خود را به صندوق بیندازند.

امام جمعه ابرکوه خطاب به منتخبان مردم نیز اظهار داشت: امیدواریم که مجلس نهم نیز بتواند با ارائه لایحه‌های کارشناسانه در پویایی و شکوفایی اقتصاد ملی و حمایت از کار و تولید و سرمایه ایرانی گام بردارد و با تخصیص بودجه مناسب برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام صنعتی و تولیدی بکوشد.

بخشدار بخش مرکزی نیز در این دیدار حضور مردم روستاها در انتخابات دور اول را بسیار خوب ارزیابی کرد.

احمد آخوندی افزود: مطمئن هستیم که در دور دوم انتخابات نیز مردم با احساس مسئولیت بیشتری در این عرصه حضور پیدا می‌کنند.

بخشدار بخش بهمن نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مردم بخش بهمن در عرصه‌های مختلف و به ویژه انتخابات اظهار داشت: تمام تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این بخش فراهم شده است.

حجت‌الله محمدی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از تولید و سرمایه‌های ایرانی نام‌گذاری شده است، تمام مقدمات و زیرساخت‌ها در بخش بهمن برای پذیرفتن سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف فراهم شده است.

در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه پنج شهرستان استان یزد، مردم برای انتخابات یک نماینده از جمع دو کاندیدایی که به دور دوم راه پیدا کرده‌اند در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول