اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

انتخابات رشت و تالش 15 اردیبهشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه‌های رشت و تالش در 15 اردیبهشت سال جاری خبر داد.

انتخابات رشت و تالش 15 اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه ارتقای امنیت اجتماعی گیلان بر رعایت هنجارها در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های نرم‌افزاری، فرهنگی و اجتماعی در حوزه اجتماعی استانداری انجام می‌شود.

وی، ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد فرهنگی را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: 131 نشریه اکنون در گیلان منتشر می‌شود و نیاز است به سایت‌های اینترنتی توجه بیشتری شود.

رضوانی خواستار شناسایی عوامل اصلی ناهنجاری‌ها در جامعه شد و تصریح کرد: بعضی از منکرات وارداتی است و گردشگران نباید معضلات و منکرات مناطق دیگر را به استان بیاورند.

معاون استاندار گیلان به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه رشت و تالش اشاره کرد و گفت: 15 اردیبهشت سال جاری دور دوم انتخابات در این دو حوزه برگزار می‌شود.

وی، مسکن مهر را از خدمات ماندگار دولت ذکر کرد و بیان داشت: دولت در بحث مسکن وارد شده و جلوی گرانی مسکن و سودجویی برخی از افراد در این زمینه گرفته شده است.

رضوانی با تاکید بر ترویج ازدواج در جامعه، خاطرنشان کرد: فرهنگ اسلامی در ترویج ازدواج موثر است و متوسط سن ازدواج در جامعه باید کاهش یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان موضوع‌ها در مسائل اجتماعی را متنوع خواند و ابراز داشت: شرایط در حال تغییر است و مدیریت‌ها باید همگام با شرایط به‌روز شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این جلسه گفت: بیشترین هزینه‌ها برای فیلتر کردن فضاهای مجازی در آمریکا صورت می‌گیرد.

محمد حسن‌پور نظارت خانواده‌ها بر رفتار فرزندان را موثر دانست و افزود: تقوا موجب واکسینه شدن فرهنگی در جامعه می‌شود.

وی، خواستار تغییر بعضی از راهبردها در عرصه فرهنگی شد و تصریح کرد: دولت با تغییر راهبرد در امر مسکن و اجرای مسکن مهر عملکرد موفقی داشته است.

حسن‌پور بر فراگیری سواد رسانه‌ای خانواده‌ها تاکید کرد و بیان داشت: دستگاه‌های متولی باید در این زمینه کار مطالعاتی انجام دهند ضمن اینکه شاید نیاز باشد بعضی از عادت‌ها تغییر کند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول