اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایلام:

تمهیدات لازم برای برپایی دور دوم انتخابات در ایلام اندیشیده شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ایلام گفت: از هم اکنون تمهیدات لازم برای برپایی دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ایلام از سوی این دستگاه اجرایی اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای برپایی دور دوم انتخابات در ایلام اندیشیده شده است

نورالله ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: هفته گذشته انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ملکشاهی، شیروان چرداول و ایوان به تأیید شورای نگهبان رسید.

وی ادامه داد: اکنون کار اجرایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام در حال آغاز است که خوشبختانه با اعلام وزارت کشور این رویداد مهم 15 اردیبهشت ماه اجرا می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: از هم اکنون تمهیدات لازم برای برپایی دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ایلام از سوی این دستگاه اجرایی اندیشیده شده است.

ارجمندی تصریح کرد: مقدمات کار برای رایانه‌ای شدن انتخابات در دور دوم انتخابات ایلام که مورد تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان است در دستور کار قرار دارد.

فرماندار ایلام گفت: از تاریخ ششم اردیبهشت ماه بحث انتشار آگهی محقق شده و از هفتم تا 14 اردیبهشت ماه نیز کار تبلیغات نامزدها در ایلام شروع و به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ایلام نیز شامل فریدون همتی، احمد شوهانی، داریوش قنبری و علی اکبر متین است.

این مسئول اضافه کرد: حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان‌های ایلام، مهران، ملکشاهی، شیروان چرداول و ایوان دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول