اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حوزه انتخابیه اردبیل:

اردبیل مهیای برگزاری مرحله دوم انتخابات / رقابت دو کاندیدا در 15 اردیبهشت

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد حوزه انتخابیه اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین گفت: اردبیل به همراه حوزه انتخابیه نمین، نیر و سرعین مهیای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

اردبیل مهیای برگزاری مرحله دوم انتخابات / رقابت دو کاندیدا در 15 اردیبهشت

یوسف اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در روزهای باقیمانده تلاش می‌شود تا به صورت کامل مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم، کم‌دغدغه و با شکوه مهیا شود تا نماینده سوم این حوزه انتخابیه از سوی مردم انتخاب و راهی مجلس نهم شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ این دوره از انتخابات همزمان با برخی دیگر از حوزه‌های انتخابیه کشور که تکلیف آنها در دور دوم تعیین می‌شود برای تعیین تکلیف تنها کرسی باقیمانده استان انجام می‌شود.

رئیس ستاد حوزه انتخابیه اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین زمان برگزاری دور دوم را 15 اردیبهشت ماه اعلام کرد و افزود: در یک زمان‌بندی مشخص در تلاش هستیم تا در روز تعیین شده از سوی وزارت کشور مرحله دوم با صلابت خاص برگزار شود که حضور با شکوه مردم در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به عظمت این انتخابات کمک خواهد کرد.

اکبری در ادامه سخنان خود به خبرنگار فارس بیان داشت: انتخابات 12 اسفند سال گذشته در حقیقت صحنه به نمایش گذاشته شدن صلابت و دیانت مردم اردبیل بود که نظیر آن را در 15 اردیبهشت ماه امسال در یک صحنه دیگر از اعلام وفاداری با نظام اسلامی شاهد خواهیم بود.

این مسئول تاکید مقام معظم رهبری را بر شکوه و عظمت انتخابات و پشتیبانی حقیقی مردم از مسئولان و بنیان‌های محکم نظام اسلامی یادآور شد و گفت: در دور دوم انتخابات نیز حماسه‌ای گسترده‌تر از 12 اسفند را در این حوزه انتخابیه شاهد خواهیم بود تا همه دنیا بار دیگر به عظمت و اقتدار ایرانیان معترف باشد.

فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: با برگزاری جلسات هماهنگی و شکل‌گیری ستادهای اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات از آغازین ساعات روز جمعه 15 اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، شهرها، بخش‌ها و روستاهای دیگر این حوزه انتخابیه اخذ رای آغاز شده و سعی می‌شود فرد راه یافته به مجلس نهم بعد از شمارش آرا اعلام شود.

انتهای پیام/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول