اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

پشت میزنشینی آفتی برای کاهش بهره‌وری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پشت میزنشینی را آفتی برای کاهش بهره‌وری واقعی در کشور دانست.

پشت میزنشینی آفتی برای کاهش بهره‌وری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با رئیس، مسئولان فرهنگی و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی اظهار داشت: امروز زمان کار و تلاش و کوشش مضاعف است، و همه باید برای اعتلای کشور با جدیت بکوشند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان نباید به پشت میز نشستن اکتفا کرده و از عرصه کار و کوشش جدا بمانند تصریح کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده است، برای تحقق این مهم باید نیروی انسانی دانش محور و توانا‌محور پرورش داد و انگیزه‌ها را بالا برد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در تحقق شعار امسال دارند خاطر نشان ساخت: این دانشجویان و دانشگاه‌ها هستند که با دستیابی به آخرین علوم و فنون روز می‌توانند چرخ‌های تولید و صنعت را در کشور به چرخش درآورده و موجب افزایش تولید در کشور شوند.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: رشد علمی دانشگاه‌ها باید موجب تحول در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اقتصادی کشور شده و کشور را در مسیر رشد و توسعه روزافزون قرار دهند.

وی توجه به امور زیر بنایی در بخش‌های نفت و گاز، پتروشیمی، کشاورزی، دامداری و کارخانجات را از الزامات تحقق شعار امسال دانست و ادامه داد: غفلت در این زمینه عواقب غیر قابل جبرانی به دنبال خواهد داشت و مانع رسیدن کشور به تولید واقعی می‌شود.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید تلاش خود را برای راه‌اندازی و ایجاد رشته‌های علمی با جهت‌گیری فنی و کارآفرینی به کار گیرند گفت: دانشگاه علمی کاربردی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که باید از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را برد.

رضا پورایمانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی نیز با بیان اینکه 10 درصد دانشجویان استان مرکزی در دانشگاه علمی و کاربردی مشغول تحصیل هستند گفت: این دانشگاه در سطح استان دارای 20 مرکز است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول