اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور

افزایش تولید ملی با اتحاد همه اقوام شتاب می‎گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: تحقق شعار سال جاری و افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و نیز توسعه همه جانبه استان با اتحاد همه اقوام این استان شتاب می‎گیرد.

افزایش تولید ملی با اتحاد همه اقوام شتاب می‎گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، عقیل تقوی در جلسه کمیته‎های 22 گانه شورای مشورتی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت با مقایسه وضعیت ایران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و استقلال کشور از ابرقدرت‎های جهان، دانشمندان ایرانی به دستاوردهای بزرگی در زمینه‎های مختلف علمی، پزشکی، هسته‎ای و نظامی دست یافته‎اند و ایران را به عنوان قدرت برتر منطقه مطرح کرده‎اند.

وی تصریح کرد: قدرت ایران اسلامی در منطقه به گونه‎ای است که قوی‎ترین ارتش‎های جهان یارای مقابله با ما را ندارند و به همین خاطر جنگ نرم را به جنگ نظامی ترجیح داده‎اند.

تقوی با بیان اینکه خطر جنگ نرم به مراتب از جنگ نظامی بالاتر است اذعان داشت: دشمن با هدف قرار دادن وحدت بین مسلمین سعی بر از بین بردن وحدت به عنوان عامل اصلی پیروزی ملت‎های مسلمان دارد.

رئیس اداره فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تصریح کرد: ایران اسلامی با رهبری و زعامت آیت‎الله خامنه‎ای در ایجاد وحدت بین مسلمانان به عنوان الگو و پرچمدار در جهان اسلام مطرح است.

وی سیاست‎های نماینده مقام معظم رهبری در استان را عامل اصلی وحدت در این منطقه برشمرد و گفت: وی با تقویت اشتراکات شیعه و سنی، استان گلستان را به نماد وحدت در کشور مبدل کرده‎اند.

تقوی با اشاره به نقش تشکل‎های مردم نهاد در راستای گسترش و توسعه کشور خاطر نشان کرد: تشکل‎های مذکور می‎توانند به عنوان بازوان اجرائی دولت در تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش تولید ملی نقش مهمی ایفا کنند.

وی در پایان از تمامی صاحبنظران و فرهیختگان اهل سنت برای عضویت در کمیته‎های 22 گانه طرح‎های فرهنگی اهل سنت دعوت کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول