اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمسار:

پیام امسال باید در عمل محقق شود / همه از تولید ملی حمایت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گرمسار تأکید کرد: پیام امسال رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید در عمل محقق شود و همه از "تولید ملی" به خوبی حمایت کنند.

پیام امسال باید در عمل محقق شود / همه از تولید ملی حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‏الاسلام سیدعلی مهدی‏نژاد عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار که با حضور مسئولان و صاحب‏نظران عضو این شورا در سالن اجتماعات فرهنگسرای "خورشید تابان" گرمسار برپا شد، به شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد.

امام جمعه گرمسار در این زمینه خواستار حمایت از تولیدات داخلی در همه بخش‏ها شد و آسان‏سازی تولید و عرضه کالا را در تحقق پیام مبارک رهبری بسیار مهم برشمرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار در ادامه عملیاتی شدن همه مصوبات و طرح‏های این شورا را در سال جدید امری ضروری خواند و از دستگاه‏های اجرایی خواست تا همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

مهدی‏نژاد در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع نام‌گذاری سال 1391 از سوی مقام معظم رهبری در پیام نوروزی معظم‏له اشاره کرد.

وی گفت: از آنجا که شهرستان گرمسار همواره در نظر عموم مردم و کارشناسان به عنوان یک شهرستان تولیدکننده مطرح بوده، تحقق این شعار در این شهرستان بسیار مهم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار با بیان اینکه گرمسار در بخش‏های صنعت و کشاورزی بسیار فعال و دارای قابلیت‏های مؤثر و شایان توجهی است، تأکید کرد: باید به جدیت و با تمام تلاش و توان، با حضور همه دستگاه‏هایی که می‏توانند در این بخش نقشی داشته باشند، فعالیت‏های ویژه‏ای انجام شود.

وی افزود: هم‌چنین باید با دعوت از متخصصان امر، در قالب همایشی جامع و کارشناسی، به موانع و مشکلات تولیدی در شهرستان گرمسار رسیدگی شود.

مهدی‏نژاد حمایت از تولیدات داخلی را یکی از مؤلفه‏هایی دانست که می‏تواند در تحقق پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بسیار مهم باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار هم‌چنین خواستار آسان‏سازی فعالیت‏ها در بخش تولید شد و این اقدامات را در راه توسعه لازم برشمرد.

وی در پایان همه دستگاه‏های اجرایی، کارشناسان و مردم را به توجه عمیق و عملی به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری توصیه کرد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول