اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت والیبال خراسان‌جنوبی:

جذب اسپانسر در خراسان‌جنوبی به سختی امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت والیبال خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این استان یک استان صنعتی نیست گفت: جذب اسپانسر در خراسان‌جنوبی به سختی امکان‌پذیر است.

جذب اسپانسر در خراسان‌جنوبی به سختی امکان‌پذیر است

حسن‌رضا عمیدیان امروز در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: در سال گذشته حدود یک‌هزار و 600 نفر بیمه شده در سطح استان در رشته والیبال داشتیم.

وی افزود: این تعداد اعم از ورزشکاران زن و مرد در سطح استان هستند که در بیشتر مناطق استان بازی‌ها و مسابقات والیبال برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت والیبال خراسان‌جنوبی والیبال را یک رشته مفرح و محبوب بعد از فوتبال دانست و ادامه داد: در اکثر روستاها و ادارات سطح استان از قبیل شهرداری، مخابرات، کشاورزی و هلال‌احمر مسابقات و بازی‌های والیبال در سطح استان برگزار می‌شود.

عمیدیان با اشاره به اینکه تشکیل وزارت ورزش و جوانان تا حدودی اختصاص اعتبارات هیئت‌های ورزشی را به تأخیر انداخت، ادامه داد: در سال جاری و با تشکیل وزارت  ورزش و جوانان برنامه‌ هیئت‌های ورزشی و اختصاص اعتبارات به هیئت‌ها هدفمندتر خواهد شد.

وی گفت: امید است در سال جاری هیئت والیبال استان یک روند رو به رشد را طی کند و بتواند برای استان موفقیت کسب کند.

سرپرست هیئت والیبال خراسان‌جنوبی یادآور شد: امید است با کمک‌ها و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان در سال جاری بتوانیم در مسابقات کشوری عناوین شایسته‌ای را برای استان در رشته والیبال کسب کنیم.

عمیدیان با اشاره به رده‌های سنی فعال در رشته والیبال در سطح استان افزود: چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و آزاد در رشته والیبال در سطح استان فعال بوده که در بعضی از رده‌ها با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به دعوت بازیکنان والیبال استان به تیم‌های ملی تصریح کرد: در بخش والیبال بانوان از استان خانم مهسا کدخدا به اردوی تیم ملی دعوت شده و حدود چهار بازیکن دیگر برای دعوت در اردو تست داده‌اند که هنوز اعزام آنها مشخص نیست. 

سرپرست هیئت والیبال خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در سال گذشته و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی سالن ورزشی حجاب در بیرجند را از طریق مزایده هیئت والیبال استان برنده شد که رده‌های سنی والیبال استان فعال بوده و از این سالن برای مسابقات و تمرین‌های خود استفاده می‌کردند.

عمیدیان با بیان اینکه کمبود حامی مالی و اسپانسر در سطح استان وجود دارد، افزود: بیشتر حامیان مالی علاقه‌مند هستند برای تیم‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که امید کسب عنوان نخست تا سوم کشور را داشته باشند.

وی با اشاره به حضور حامیان مالی کوچک‌تر در ورزش استان تصریح کرد: در بسیاری از استان‌ها چندین حامی مالی با کمک هم و با نام شهرستان تیم‌هایی را راهی لیگ‌ها می‌کنند که ما می‌توانیم از این ظرفیت در استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی یک استان صنعتی نیست، اذعان داشت: شرکت‌ها و کارخانجات استان آن‌قدر قوی نیستند که بتوانند حامی مالی و اسپانسر تیم‌های ورزشی استان باشند.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول