اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ دو کشور روی داد

پیروزی شیرین نمایندگان فوتسال البرز مقابل حریفان

خبرگزاری فارس: هفته دوم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با برتری نمایندگان استان البرز پی‌گیری شد.

پیروزی شیرین نمایندگان فوتسال البرز مقابل حریفان

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این هفته از رقابت‌ها تیم اپتک در شهر شاهرود به مصاف سالکو رفت و در نهایت توانست به برتری 5 بر 2 مقابل حریف خود دست یابد.

پژمان رضایی بیان داشت: دیگر نماینده البرز نیز در شهر تنکابن حاضر شد اما به دلیل حاضر نشدن تیم میلاد این شهرستان سه بر صفر برنده اعلام شد.

وی با ابراز رضایت از شروع خوب نمایندگان البرز در این رقابت‌ها گفت: دو تیم روند آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و این انتظار می‌رود با توجه به این مهم و جذب بازیکنان خوب و شایسته در این فصل بازی‌ خود را به عنوان یک مدعی مطرح کرده و در نهایت نیز به لیگ دسته اول سال آتی راه یابند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان البرز در پایان به برنامه نمایندگان البرز در هفته سوم این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در این هفته بازی‌ها تیم اپتک روز پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه در سالن انقلاب اسلامی به دیدار شهدای جلین گرگان می‌رود و مقاومت نیز روز جمعه اول اردیبهشت‌ماه در همین سالن با سالکو شاهرود دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول