اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار لرستان

مراسم تجلیل از اعضای تیم فوتسال دانش‌آموزی لرستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از اعضای تیم فوتسال دانش‌آموزان دبیرستان امام خمینی(ره) خرم‌آباد که به عنوان نماینده ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی جام‌جهانی فوتسال دانش‌آموزی شدند، برگزار شد.

مراسم تجلیل از اعضای تیم فوتسال دانش‌آموزی لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، استاندار لرستان شامگاه یک‌شنبه در مراسم تجلیل از تیم قهرمان مسابقات فوتسال دانش‌آموزان جهان در استانداری لرستان گفت: این موفقیت نشأت گرفته از هم‌دلی متولیان امر در آموزش و پرورش است.

حبیب‌الله دهمرده افزود: قرار گرفتن این تیم بر سکوی قهرمانی جهان مایه عزت و سربلندی و افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه استان لرستان در تمام زمینه‌ها به خصوص ورزش دارای استعدادهای فراوانی است، گفت: لرستان از استعدادهای بی‌پایانی برخوردار است و متولیان حوزه ورزش لرستان باید نهایت تلاش در زمینه شکوفایی استعدادهای جوانان استان را به کار ببرند.

دهمرده در خصوص اهمیت ورزش گفت: ورزش نه تنها در جهان بلکه در آموزه‌های دینی ما نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در نزد امام راحل و رهبر معظم انقلاب از جایگاه ویژه‌ای دارد.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: قهرمانی تیم فوتسال دانش‌آموزی با تلاش و کوشش نوجوانان لرستانی به عنوان نماینده ایران محقق شد که این موفقیت در تاریخ آموزش و پرورش بی‌سابقه است.

علی ماکنعلی افزود: توسعه بخش ورزش و فعالیت‌های ورزشی یکی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است و این موفقیت‌ها در نتیجه همین برنامه‌های علمی و کارشناسی به دست می‌آید.

وی تحصیل همراه با ورزش را امری مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: ورزش دانش‌آموزی و مدارس در حقیقت پایه و اساس ورزش قهرمانی محسوب می‌شود و توسعه ورزش دانش‌آموزی نقش مهمی در توسعه و رونق ورزش کشور دارد.

ماکنعلی با اشاره به اینکه تحصیل، تهذیب و ورزش همواره از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش بوده است، افزود: ورزش دانش‌آموزی به عنوان پایه و اساس قهرمانی در جهان محسوب می‌شود و توسعه ورزش دانش‌آموزی از اولویت‌های این وزارتخانه است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یکی از برنامه‌های محوری در وزارت آموزش و پرورش را استخدام مربیان ورزش و ایجاد روحیه ورزشی و سلامت در مدارس عنوان کرد و گفت: برای شناسایی اعضای تیم فوتسال دانش‌آموزی لرستان در سال 90 تلاش‌های زیادی شد که این تلاش‌ها منجر به کسب عنوان قهرمانی کشور و قهرمانی مسابقات جهانی شد.

در این مراسم استاندار لرستان با اهدای مبلغ یک میلیون تومان به هر یک از اعضای تیم فوتسال دانش‌آموزی لرستان موفقیت این تیم در کسب عنوان قهرمانی جهان را مورد تجلیل قرار داد.

تیم فوتسال دانش‌آموزی لرستان به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جام‌جهانی فوتسال دانش‌آموزی در ترکیه با شکست تمام حریفان خود، موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول