اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد

پایان اجرای عملیات عمرانی 22 پروژه در سال گذشته

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از پایان اجرای عملیات عمرانی 22 پروژه در سال گذشته با پیشرفت فیزیکی 90 درصد خبر داد.

پایان اجرای عملیات عمرانی 22 پروژه در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین ناصر گنجی اظهار کرد: عملیات عمرانی 22 پروژه در سال گذشته با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در منطقه سه شهرداری قزوین به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌های عمرانی در این منطقه 90 درصد بوده است، بیان کرد: امسال با انتخاب پیمانکاران مجرب سرعت اجرایی پروژه‌های عمرانی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری می‌یابد.

گنجی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های بیشتری هستیم، افزود: در راستای توسعه فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در این منطقه بودجه امسال به بیش از 57 میلیارد و 728 میلیون ریال افزایش یافته است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین عنوان کرد: در سال جاری پروژه‌های عمرانی با سرعت و کیفیت بیشتری دنبال می‌شود تا رضایت‌مندی شهروندان ارتقا یابد.

گنجی با بیان اینکه سال گذشته پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی با توجه به شرایط مالی قابل قبول بوده است، گفت: امسال ادامه عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.  

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امسال پروژه‌های عمرانی که در دستور کار قرار گرفته است بر اساس درخواست‌های مهم اهالی این منطقه برنامه‌ریزی شده است.

* آماده‎سازی ناحیه اندیشه تا پایان اردیبهشت‌ به پایان می‌رسد

وی افزود: عملیات اجرایی آماده سازی ناحیه اندیشه با اعتبار 375 میلیون تومان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین اضافه کرد: عملیات اجرایی و آماده‎سازی ناحیه اندیشه از سال گذشته با اعتبار 375 میلیون تومان آغاز شده است که تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

گنجی بهبود عبور و مرور شهری و رفاه ساکنان را از اهداف اجرای پروژه آماده‎سازی ناحیه اندیشه عنوان و بیان کرد: این پروژه با برنامه‎ریزی منسجم در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه آماده‎سازی 18 کوچه و خیابان اصلی و فرعی در منطقه سه شهرداری طبق برنامه‌ریزی انجام می‌شود، افزود:  پنج هزار متر مکعب خاکبرداری، 20 هزار متر مربع زیرسازی و سه هزار و 500 تن آسفالت از مشخصات عملیات عمرانی این پروژه است.

گنجی در خاتمه تصریح کرد: روستای وثوق آباد، حسن آباد و نجف آباد در ناحیه اندیشه قرار دارند و آماده سازی روستاهای حسن آباد و نجف آباد به پایان رسیده است.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول