اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

افزایش اعتبارات پروژه‌های عمرانی در نواحی صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: پروژه‌های جدید عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان با پیش‌بینی اعتباری افزون بر سال 90 اجرایی می‌شود.

افزایش اعتبارات پروژه‌های عمرانی در نواحی صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید مصطفی هاشمی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مصادیق مهم برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1391 به منظور ارتقای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، توجه به زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی به‌عنوان مهم‌ترین زیربنای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است، اظهار داشت: هم‌اکنون و با احتساب پروژه‌هایی که از سال قبل آغاز شده بیش از 194 طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در حال اجرا است که بخش بسیاری از این طرح در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

قائم مقام مدیرعامل و معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در دو سال گذشته کاری جهادگونه و بی‌سابقه در زمینه توسعه کمی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان فارس انجام شد گفت: با ایجاد 20 شهرک و ناحیه جدید صنعتی که رکورد و حد نصاب جدیدی در کشور محسوب می‌شود، هم‌اکنون در تمام شهرستان‌های این استان دارای شهرک صنعتی هستیم و این موضوع نوید دهنده تلاش برای توسعه متوازن صنعتی و فراهم بودن زیرساخت‌ها برای تولید ملی و ایجاد اشتغال در تمام مناطق استان است.

هاشمی اضافه کرد: امسال و با اختصاص اعتبارات، توسعه طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی شتاب می‌گیرد تا سرمایه‌گذاران با اطمینان و آسودگی خاطر نسبت به ایجاد واحدهای تولیدی صنعتی اقدام کنند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی نظیر شرکت‌های آب منطقه‌ای استان و روستایی، شرکت توزیع برق، شرکت مخابرات و شرکت گاز برای ارتقای خدمات به صنعتگران، تصریح کرد: با تأکیدات مدیریت ارشد این استان تعامل مناسبی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان به وجود آمده که امید است با همگرایی موجود توسعه صنعتی فارس شتاب گیرد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول