اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف رامسر خبر داد

اجرای 15 پروژه عمرانی در اوقاف رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه رامسر از اجرای 15 پروژه عمرانی در اوقاف و امور خیریه رامسر خبر داد.

اجرای 15 پروژه عمرانی در اوقاف رامسر

حجت‌الاسلام حسین قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر از اجرای موفق طرح آرامش بهاری در ایام نوروز ابراز خرسندی کرد و گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در پی اجرای منویات رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی وی‍ژه‌ای را در قالب طرح آرامش بهاری در جوار معصوم‌زادگان اجرا می‌کند.

وی بیان داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر نیز در همین راستا برنامه بسیار خوبی را در قالب اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع رامسر اجرا کرد.

این مسئول اضافه کرد: پخش مستقیم پیام نوروزی مقام معظم رهبری در کنار بقاع متبرکه، گلباران و عطرافشانی قبور شهدای مدفون در جوار امامزادگان، قرائت زیارت عاشورا و دعای تحویل سال از جمله برنامه اجرا شده در ایام نوروز است.

قبادی ایجاد سفرهای هفت سین قرآنی با طراحی مذهبی و سنتی، راه‌اندازی دفتر مشاوره و پاسخ به مسایل شرعی و برپایی نمایشگاه آرامش بهاری و عفاف و حجاب در جوار امامزادگان را از جمله دیگر برنامه‌های اجرا شده در قالب طرح آرامش بهاری در ایام نوروز 91 دانست.

وی در ادامه ابراز داشت: نواختن نقاره و کرنا همزمان با تحویل سال نو و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدمات دهی پنج مسجد بین راهی به طور شبانه‌روزی به گردشگران و زائران از جمله دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری بود که اجرا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر از حضور 183 هزار نفر گردشگر در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان رامسر خبر داد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه رامسر تمامی تلاش خود را برای رضایت‌مندی مهمانان و زائران در ایام نوروز معطوف کرد.

قبادی با بیان اینکه بیش از 15 پروژه در زمینه عمرانی توسط اداره اوقاف رامسر در حال اجرا است، تصریح کرد: اعتبارات خوبی از محل بودجه‌های دولتی برای این پروژه‌ها جذب شده است.

وی در پایان از وزیر اقتصاد و دارایی و مدیران سازمان اوقاف کشور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، مسئولان شهرستانی، هیئت امنا و خیران محلی به پاس زحماتشان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول