اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

500 پروژه بزرگ و کوچک عمرانی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: در سال جاری 500 پروژه عمرانی و زیربنایی در سطح استان به بهره‌‌برداری می‌رسد، ضمن آنکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیز از دیگر اولویت‌های حوزه عمرانی استان است.

500 پروژه بزرگ و کوچک عمرانی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حمیدرضا خورشیدوند با اشاره به تحرک جدی عرصه عمران و آبادانی استان لرستان در زمینه تأمین و توسعه زیرساختی‌های توسعه، گفت: روند اجرایی پروژه‌‌های عمرانی استان در سال جاری نسبت به سال گذشته شتاب بیشتری می‌یابند.

وی اظهار داشت: این مهم در سایه هم‌دلی و همکاری مدیران و مسئولان اجرایی استان به ویژه پیگیری دهمرده استاندار لرستان به دست آمده است.

خورشیدوند گفت: در حال حاضر روند اجرای پروژه‌های بزرگ و زیرساختی استان از جمله راه‌آهن، آزادراه و سدها بسیار مطلوب و قابل دفاع است.

معاون عمرانی استانداری لرستان در خصوص افزایش اعتبارات عمرانی استان در سال جاری نیز گفت: در این بخش نیز اتفاقات بسیار خوبی روی داده به طوری که سال‌های 90 و 91 در حقیقت، نقطه عطفی در تاریخ عمران و آبادانی لرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول