اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم:

13 پروژه عمرانی مهم در قم اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از اجرای 13 پروژه عمرانی مهم و در دست اقدام توسط این معاونت خبر داد.

13 پروژه عمرانی مهم در قم اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید جلال طباطبایی با اشاره به اجرای پروژه نهر خیابان امام خمینی(ره) بیان کرد: این عملیات شامل نصب جداول بتنی پیش ساخته، شفته‌ریزی، تخریب بتن، پی‌کنی با ماشین و تخریب آسفالت می‌شود و توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم در حال انجام است و تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: احداث بوستان محله‌ای قطعه شماره سه پردیسان به عنوان یکی از پروژه‌های در حال انجام در سال 90 بوده است که به اتمام رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: همچنین شهرداری قم به اصلاح، تکمیل و ساماندهی معابر شهرک پردیسان با اعتباری بالغ بر بیش از 5 میلیارد ریال اقدام کرده است.

وی بیان کرد: در راستای افزایش سرانه فضای سبز در قم، عملیات اجرایی احداث بوستان شهید زین‌الدین با اعتباری بالغ بر بیش از 5/6 میلیارد ریال آغاز شده است و تاکنون بیش از 16 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

طباطبایی گفت: پیاده‌روسازی و اصلاح جداول 117 هکتاری پردیسان و همچنین پیاده‌روسازی اصلاح جداول خیابان البرز و سبلان از اقداماتی است که توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم در حال انجام است.

وی ادامه داد: تکمیل ساختمان آموزشی و ورزشی آتش‌نشانی جواد الائمه با اعتباری بالغ بر بیش از 724 میلیون ریال نیز از پروژه‌های در حال انجام توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم است و تاکنون 33 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

طباطبایی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی تکمیل سوله بحران شهر قائم افزود: تکمیل سوله بحران بوستان علوی نیز با اعتباری بالغ بر بیش از یک میلیارد و 947 میلیون ریال تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: شهرداری در راستای ساماندهی محدوده بقعه شیخ اباصلت اقدام به بهسازی فاز دو این بقعه کرده است و این پروژه تاکنون 49 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اذعان داشت: محوطه‌سازی و اجرای دیوار آتش‌نشانی پردیسان نیز با پیشرفتی 60 درصدی در حال انجام است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول