اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

95 درصد پروژه‌های عمرانی بندر ریگ افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری بندر ریگ پیشرفت خوبی داشته است که در سال گذشته 95 درصد این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

95 درصد پروژه‌های عمرانی بندر ریگ افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در بازدید از شهرداری بندر ریگ با اشاره به موفقیت‌های شهرداری بندر ریگ اظهار داشت: شهرداری بندر ریگ در سطح استان در زمینه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی رتبه دوم را کسب کرده که این رتبه جز با تلاش پرسنل زحمت کش و خدوم این شهرداری میسر نبوده است.

جعفری‌نسب گفت: آسفالت کوچه‌ها و معابر و ایجاد زیر ساخت‌های رفاه عمومی حق شهروندان است.

فرماندار گناوه بیان کرد: اولویت ما این است که بتوانیم خادم خوبی برای مردم با شیم و از توان خود برای ایجاد فضای آسایش و رفاه و بهداشت برای عموم مردم ایجاد کنیم.

جعفری‌نسب تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری بندر ریگ پیشرفت خوبی داشته است که در سال گذشته 95 درصد این پروژه‌ها به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: در سال گذشته 12 پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان  مصوب شده بود که امسال هم 16 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

شهردار بندر ریگ نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات فرماندار در زمینه پیگیری مشکلات و عمران شهری ریگ گفت: تلاش ما ایجاد یک شهری در شان مردم ولایتمدار بندر ریگ است که در این راه فرماندار و دیگر مسئولان تا به امروز توجه ویژه‌ای داشته و در سال جدید هم نیازمند همراهی خوب مسئولان هستیم.

عبدالمجید استادزاده بیان داشت: مبلمان شهری ریگ در حال تحول و دگرگونی است که امسال توجه ویژه‌ای به آسفالت معابر و کوچه‌ها خواهیم داشت.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول