اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل:

بهره‌برداری از 700 پروژه عمرانی و تولیدی در اردبیل

خبرگزاری فارس: عاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون در این استان 700 پروژه عمرانی و تولیدی به ارزش 489 میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از 700 پروژه عمرانی و تولیدی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی مهدی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد عمران و برنامه‌ریزی شهرستان اردبیل اظهار داشت: در سال‌های آینده این وضعیت و همت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام که بیش از 10 سال است در رکود می‌باشد در اولویت اساسی است.

وی خاطرنشان کرد: ما انتظار روزی را می‌کشیم که با به سرانجام رساندن تمام پروژه‌های نیمه تمام پروژه‌ای را در یک سال کلنگ‌زنی و به اجرا برسانیم تا شاهد برخی گرفتاری‌ها و مشکلات و افزایش قیمت در اجرای آنها نباشیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل یادآور شد: سال آینده پیش‌بینی می‌کنیم هم اعتبارات عمرانی و هم اعتبارات ملی استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام افزایش پیدا کند به طوری که امسال نیز از 108 میلیارد تومان اعتبار استان 75 درصد تا کنون تحقق یافته است.

مهدی‌زاده بیان داشت: بخشی از اعتبارات به صورت ملی و متمرکز کشوری توزیع می‌شود که در این استان نیز تعدادی از پروژه‌ها از این شرایط برخوردار هستند.

این مسئول گفت: بخشی از اعتبارات نیز به صورت ملی استانی توزیع می‌شود که در این باب 10 پروژه با تخصیص متمرکز و نظارت استانی در حال اجراست.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل به اختصاص اعتبار ردیف‌های مختلف اشاره کرد و افزود: از چهار ردیف جداگانه بالغ بر 300 میلیارد تومان پول به اجرایی شدن پروژه‌ها تزریق شده که درصد تخصیص آن دو تا 100 درصد بوده اما در پروژه‌های ملی این وضعیت 50 تا 80 درصد است.

مهدی‌زاده ادامه داد: با افزایش مناسب اعتبارات استانی در سال آینده پیش‌بینی می‌کنیم پایه اعتبارات عمرانی استان تقویت شود تا در سال‌های آینده بر همین اساس بودجه‌ها افزایش پیدا کند.

 

پیش‌‌بینی رشد 54 درصدی اعتبارات عمرانی اردبیل در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در ادامه سخنان ابراز داشت: برای اولین بار در تاریخ این استان پیشنهاد کردیم 54 درصد اعتبارات عمرانی این استان افزایش پیدا کند که در صورت تصویب نمایندگان مجلس رقم اعتبارات عمرانی استان پایه‌ای قوی و مستحکم پیدا می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل ادامه داد: در هیچ یک از سال‌های ماضی افزایش بیشتر از 10 درصد نبوده و این رقم نیز پاسخگوی بسیاری از نیازها نمی‌باشد که امیدواریم رشد 54 درصدی اعتبارات عمرانی استان بتواند به تقویت بسیاری از حوزه‌ها کمک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی‌زاده در پایان سخنان خود به کار‌آفرینان مژده داد که با توسعه بخش کشاورزی به صورت نوین و سیستمی در سال آینده تحول عظیمی را در ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید، حرکت به سمت خودکفایی و استقلال بیشتر شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول