اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

38 پروژه عمرانی در سده لنجان اجرا شده است

خبرگزاری فارس: شهردار سده لنجان گفت: در سال جاری 38 پروژه عمرانی در سده لنجان اجرا شده است که سه پروژه آماده بهره‌برداری بوده و مقرر شده که در هفته شورا‌ها بهره‌برداری از آنها صورت بگیرد.

38 پروژه عمرانی در سده لنجان اجرا شده است

محمدرضا عبدانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سده لنجان در 55 کیلومتری و در جنوب غربی اصفهان اظهار داشت: حدود 18 هزار نفر در این شهر ساکن هستند که جمعیت غالب سده لنجان در دو بخش صنعتی و کشاورزی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کشت برنج از عمده فعالیت مردم سده لنجان در بخش کشاورزی است، افزود: در حال حاضر بسیاری از ساکنان این شهر در بخش صنعت در صنایع ذوب آهن و فولاد مبارکه فعال هستند.

شهردار سده لنجان با اشاره به پروژه‌های عمرانی سده لنجان در سال جاری تصریح کرد: با توجه به درآمد 4 میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری پروژه‌های مختلفی برای این شهر پیش‌بینی شده بود که تمامی این پروژه‌ها به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری 38 پروژه عمرانی در سده لنجان اجرا شده که سه پروژه آماده بهره‌برداری است و مقرر شده که در هفته شورا‌ها بهره‌برداری از آنها صورت بگیرد.

عبدانی با اشاره به اینکه حدود 70 درصد از آزاد‌سازی خیابان ناظم‌الرعایا انجام شده است، تاکید کرد: با توجه به آلایندگی موجود در منطقه افزایش سرانه فضای سبز شهر از مهمترین برنامه‌های اجرایی شهرداری در سال جاری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد حمام سونا و جکوزی از مهمترین پروژه‌های اجرایی شهرداری در سال آتی است، ادامه داد: در سال جاری بازار روز نخست در سده لنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و در سال آتی نیز بهره‌برداری از بازار روز دوم صورت می‌گیرد.

شهردار سده لنجان با اشاره به اینکه تصویب طرح چشم‌انداز 1404 از دیگر برنامه‌های اجرایی شهرداری در سال جاری بوده است، بیان داشت: با توجه به این موضوع از سال آینده تمامی برنامه‌های شهرداری سده لنجان بر اساس طرح چشم‌انداز 1404 انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سده لنجان مناسب‌سازی بخش‌های مرتبط با شهرداری از جمله پارک‌ها و مکان‌های مرتبط با شهرداری صورت گرفته است، گفت: طراحی پارک‌های سده لنجان نیز به صورتی است که معلولان موجود در سطح شهر به راحتی از امکانات موجود در پارک‌ها استفاده کنند.

عبدانی با اشاره به اینکه اماکن عمومی و سایر اماکن نیز در زمان دریافت پروانه ملزم به رعایت مناسب‌سازی برای معلولان و افراد توان خواه هستند، اظهار داشت: سال آتی در درجه نخست پروژه‌های نیمه تمام موجود در سطح شهر به پایان می‌رسد و سپس چند پروژه شاخص دیگر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول