اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

تحریم‌ها ذره‌ای بر اعتقاد مردم تاثیر نداشته است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب به رهبری آمریکا هیچ تأثیری بر نظام جمهوری اسلامی نداشته و مردم ذره‌ای از اعتقادات خود عقب ننشسته‎اند.

تحریم‌ها ذره‌ای بر اعتقاد مردم تاثیر نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی عصر امروز در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان به توطئه‎ها و طرح‌های مختلف دنیای استکبار برای مقابله با جمهوری اسلامی و جلوگیری از نفوذ و تاثیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: آنها برای مقابله با جمهوری اسلامی از هر ابزار و شیوه‌ای که توانسته‌اند بهره برده و دستاویز فعلی آنها در این سال‌ها موضوع هسته‌ای و فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان است.

وی تصریح کرد: غربی‎ها به دنبال یافتن راهی برای تاراج و دستیابی به منابع انرژی ایران بوده و موضوع هسته‌ای فقط بهانه آنان برای رسیدن به این مقصود است.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری مجموع ذخایر نفت و گاز ایران را بیشترین مقدار در میان تمام کشورها عنوان کرد و افزود: آمریکا حداکثر تا سال 2021 نفت دارد و ایران با همین روش و افزایش مصرف حداقل تا 80 سال آینده ذخایر نفتی خواهد داشت.

عنابستانی از عربستان سعودی به عنوان کشوری متزلزل و قومی نام برد و گفت: آمریکا به خاطر نداشتن توانایی تکیه به این کشور سعی دارد تا با تحریم‎ها و فشارهای گوناگون زمینه را برای تسلیم جمهوری اسلامی در برابر آنان و دستیابی به منابع نفتی و گازی کشورمان فراهم کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری سال 1390 را اوج محاصره اقتصادی کشور از سوی دشمنان اعلام و تصریح کرد: این تحریم‎ها هیچ تأثیری بر روی نظام جمهوری اسلامی نداشته و مردم ذره‎ای از اعتقادات خود به انقلاب و نظام عقب ننشسته‎اند.

وی به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت عدم استفاده از کالاهای خارجی خاطرنشان کرد: تحقق شعار امسال و رونق تولید ملی نیازمند استفاده و حمایت همه‌جانبه و بیش از پیش از کالاهای تولید داخل است.

عنابستانی به ضرورت انجام برنامه‏‎ریزی‎های لازم برای افزایش نظارت و جلوگیری از ورود و استفاده از کالاهای خارجی اشاره کرد و افزود: امسال از ورود کالاهای خارج از ضابطه به چهارمحال و بختیاری جلوگیری می‎شود.

وی افزود: دولت هم با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سیاست های جدیدی را نسبت به ورود کالاهای داخلی به کشور پیش‌بینی و اجرایی می‎کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول