اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

تحریم‌ها موجب عقب‌نشینی ملت از مواضع خود نشد

خبرگزاری فارس: نماینده آشوریان در مجلس گفت: تحریم‌های اقتصادی دشمنان منجر به عقب‌نشینی ملت ایران از مواضع خود نشد.

تحریم‌ها موجب عقب‌نشینی ملت از مواضع خود نشد

یوناتام بت‌کلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تحریم‌‌‌های اقتصادی که در سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به ویژه در سال‌های اخیر علیه کشورمان توسط ایادی استکبار جهانی اعمال شد هیچ تاثیر مخربی در اراده ملت ما بر جای نگذاشته است.

وی تصریح کرد: این تحریم‌ها برای تضعیف اراده‌ و سست کردن ملت از رسیدن به اهداف بزرگشان توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تدوین شد حال آنکه ملت ایران مصمم‌تر از گذشته برای تحقق ایده‌ها و برنامه‌های خود رو به جلو گام برمی‌دارد.

این مسئول با بیان اینکه ملت کشورمان برای رسیدن به اهداف غایی استوار و ثابت‌قدم ایستاده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون به برکت پیروی از رهبری فرزانه همچنین حفظ اتحاد و یکدلی، ملت ایران در منطقه حرف اول را می‌زند به طوری که حتی بدون کوچکترین پشتیبانی بیگانگان به علوم روز و صنایع نوین مانند انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست پیدا کرده‌ایم.

وی این ادعای بعضی کارشناسان مبنی بر منزوی شدن کشورمان در عرصه جهانی مردود دانست و گفت: دشمنان و معاندان با طراحی برنامه‌های مختلف برای به انزوا کشاندن کشورمان نهایت تلاش خود را به کار بسته‌اند و در نهایت دشمنان و غرض‌ورزان که علیه ملت ما توطئه‌چینی می‌کنند آنها در دنیا تنها هستند.

بت‌کلیا به برگزاری انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه سال گذشته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: کسانی که وفاداری مردم به نظام و پایداری آنها در راه شهدای انقلاب باور نداشتند در 12 اسفند سال 90 حضور حداکثری و پرشور مردم اعم از اقوام، پیروان ادیان مختلف و انواع طبقه‌های اجتماعی را پای صندوقهای رای دیدند.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی 12 اسفند را صحنه بی‌بدیل از ایستادگی و پایداری ملت ایران در راه آرمان‌‌های انقلاب دانست و گفت: ملت ایران با حضور خود در صفوف طولانی برای انتخاب افراد موردنظر خود ثابت کردند که همچنان به حکومت و رهبری عشق می‌ورزند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول