اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان:

ارتقای ایمنی از مهم‌ترین وظایف اداره کل حمل و نقل است

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: ارتقای ایمنی عبور و مرور در محورهای ارتباطی استان، از مهم‌ترین وظائف و رسالت‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان است.

ارتقای ایمنی از مهم‌ترین وظایف اداره کل حمل و نقل است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی رحمتی بعد از ظهر امروز در بازدید از پاسگاه‌های پلیس راه استان زنجان ضمن تقدیر از تلاشگران پلیس راه اظهار داشت: پلیس راه با تمام قوا و با حضور در همه محورهای ارتباطی استان در ایام نوروز موجب ارتقای ایمنی عبور و مرور و افزایش آرامش مسافران شد.

وی گفت: افزایش جایگاه‌های امداد نجات جاده‌ای، احداث و بهره‌برداری از مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی، راه‌اندازی مرکز مدیریت راه‌های استان و راه‌اندازی استودیو خبر مرکز مدیریت راه‌ها از اقدامات اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در راستای ارتقای ایمنی عبور و مرور در محورهای ارتباطی استان است.

وی افزایش توان عملیات گشت‌های پاسگاههای پلیس راه و تجهیز و افزایش امکانات پاسگاه‌های ثابت و سیار پلیس راه استان و همچنین هماهنگی و تعامل بین سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط از مهم‌ترین عوامل ارتقای ضریب ایمنی عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان زنجان برشمرد.

گفتنی است، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به اتفاق رئیس پلیس راه استان از همه پاسگاه‌های پلیس راه استان زنجان بازدید کرد.

گفتنی است، شش پاسگاه پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان زنجان بر حمل و نقل جاده‌ای نظارت کرده و ساختمان قرارگاه پلیس راه استان نیز در سوم خردادماه سال جاری همزمان با آزادسازی خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول