اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری شاهین‌دژ:

محورهای ارتباطی برفگیر شاهین‌دژ باز است

خبرگزاری فارس: رئیس راه و ترابری شاهین‌دژ گفت: محورهای ارتباطی برفگیر شهرستان شاهین‌دژ باز است.

محورهای ارتباطی برفگیر شاهین‌دژ باز است

بصیر صادق‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی بارش برف و کولاک در شاهین‌دژ، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی اجرا شد.

وی با اشاره به وضعیت محورهای ارتباطی افزود: در حال حاضر تردد روان وسایط نقلیه در تمامی محورهای ارتباطی این حوزه جریان دارد.

صادق‌پور از حضور 40 راهدار در محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در قالب شش گروه راهداری از نخستین ساعات بارش برف، عملیات برف‌روبی، تیغ‌زنی و نمک‌پاشی در جاده‌های شهرستان شاهین‌دژ اجرا کردند.

این مسئول ادامه داد: گروه‌های راهداری در محورهای برفگیر و گردنه‌های سخت گذر به صورت مستمر و شبانه‌روزی حضور دارند.

وی با بیان اینکه 20 دستگاه ماشین‌آلات سنگین در اجرای عملیات راهداری زمستانی این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرد بیان کرد: امسال 600 تن نمک دپو شده و 2 هزار تن شن و ماسه برای نمک‌پاشی و شن‌ریزی در جاده‌های این شهرستان ذخیره شده است.

رئیس راه و ترابری شاهین‌دژ خاطر نشان کرد: کاربران جاده‌های مناطق برف‌گیر باید به لوازم ایمنی زمستانی مجهز باشند و با رعایت مقررات و قوانین راهنمایی رانندگی تردد کنند.

شایان ذکر است، به علت بارش برف، سردی هوا و لغزنده بودن معابر مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان‌ شاهین‌دژ و بخش کشاورز در نوبت صبح امروز تعطیل است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول