اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری کوهرنگ خبر داد:

رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ساز در محورهای ارتباطی کوهرنگ

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کوهرنگ از رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ساز در این شهرستان خبر داد.

رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ساز در محورهای ارتباطی کوهرنگ
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا سلطانی عصر امروز در نشست با فرماندار این شهرستان با هدف بررسی مشکلات ارتباطی این شهرستان، اظهار داشت: این طرح با صرف اعتباری افزون بر 130 میلیون تومان در این شهرستان اجرایی شده است.
وی افزود: طی سال‌های مدیریت دولت نهم و دهم تنوع و فراوانی برنامه‌های توسعه راه و راهسازی در این شهرستان موجب توسعه محورهای ارتباطی این شهرستان شده است.
سلطانی در ادامه بر ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز در راستای کاهش آمار تصادف در این شهرستان تأکید کرد و گفت: برهمین اساس رفع هشت نقطه حادثه خیز در محور دشت لاله‌های واژگون، محور سه راهی شهریاری و سه نقطه محور نعل اشکنان به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان کوهرنگ همچنین از  نصب یک هزار و 800  علائم راهنمایی و رانندگی در محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با صرف اعتباری افزون بر یک‌صد میلیون ریال صورت پذیرفته است.
وی خاطرنشان کرد: با نصب این علائم اکثریت محوری ورودی و اصلی شهرستان دارای علائم راهنمایی و رانندگی شده است.سلطانی با بیان اینکه همواره در کنار اجرا و تکمیل پروژه‌های راه‌سازی، ایمن‌سازی شبکه راه‌های این شهرستان نیز مورد توجه بوده است، گفت: با به ثمر نشستن اقدامات دولت نهم و دهم اکنون چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌هایی است که ایمن‌ترین جاده‌ها را در اختیار دارد.
فرماندار شهرستان کوهرنگ نیز در ادامه این نشست بر ضرورت تکمیل پروژه راه و ترابری این شهرستان تأکید  و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت کشور در روستاها سکونت دارند، اهتمام به توسعه کالبدی و رفع نیاز روستاها متناسب با ضرورت‌های زندگی امروز و تأمین راه و محیط مناسب در روستاها امری اجتناب‌ناپذیر است.
ستار خیری رفع نقاط حادثه خیز و تعریض جاده را اقدامی ضروری در راستای تامین امنیت مسافران این محور دانست و گفت: بر همین اساس استفاده از مصالح و تکنولوژی مناسب استحکام و زیرسازی مطلوب و سرعت در بهره‌برداری در دستور کار قرار گرفت.
فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: با تلاش و همت خستگی‌ناپذیر دولت عدالت‌خواه نهم و ادامه دولت دهم و با نگاه ویژه به مباحث حمل و نقل و لزوم ساخت جاده‌ها برای سرمایه‌گذاری‌های صنعتی، کاهش سوانح جاده‌ای به ویژه دوبانده کردن و احداث بزرگراه در تمام محورهای اصلی و فرعی آغاز شد که این مسئله با جدیت پیگیری می‌شود.
 وی تصریح کرد: ایجاد راه جدید و استاندارد دسترسی به عنوان زیرساخت اصلی توسعه، سبب افزایش درآمد، رشد رفاه نسبی جامعه و به تبع آن رشد فکری و برخورداری کلی جامعه از ثروت‌های عمومی و افزایش درآمد سرانه ملی نیز می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول