اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد دائمی تسهیلات سفر خراسان‌رضوی اعلام کرد

برقراری امنیت کامل در جاده‌های خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی و انتظامی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان‌رضوی از فعالیت 3 هزار تیم گشتی نیروی انتظامی در سطح جاده‌های استان برای برقراری امنیت کامل خبر داد.

برقراری امنیت کامل در جاده‌های خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمدحسین احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که ریاست ستاد دائمی تسهیلات سفر خراسان‌رضوی برعهده استاندار خراسان‌رضوی است، در این راستا معاونت انتظامی این ستاد نیز برعهده دفتر امنیتی و انتظامی استانداری است.

وی افزود: در همین راستا در سال‌ جاری این معاونت اقدامات بسیار گسترده‌ای را برای ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و امنیتی زائران انجام داده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: در حال حاضر نیز فضای مناسبی برای حضور هر چه بیشتر زائران بارگاه منور رضوی در خراسان‌رضوی حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین با توجه به پایدار شدن شرایط جوی بر خراسان رضوی شاهد روند رو به‌ رشد ورود زائران و مشتاقان حضرت ثامن‌الحجج(ع) هستیم.

احمدی در ادامه از فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در زمینه گشت و نظارت بر جاده‌ها و شهرستان‌های خراسان‌رضوی خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر نیروی انتظامی و سایر مجموعه‌های نظامی، تعداد زیادی از پایگاه‌های بسیج نیز در شهرستان‌های منتهی به مشهد مشغول به فعالیت هستند.

معاون امنیتی و انتظامی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان‌رضوی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به فعالیت بیش از 3 هزار تیم گشتی و 300 تیم گشتی نیروی مقاومت بسیج در سطح جاده‌های استان، شهرستان‌های منتهی به مقصد مشهد مقدس و شهرستان مشهد، امنیت کامل بر خراسان‌رضوی حاکم است.

به گفته این مقام مسئول در ستاد دائمی تسهیلات سفر خراسان‌رضوی از دیگر اقدامات معاونت انتظامی، استقرار چادرهای نیروی انتظامی در جاده‌ها و تفرجگاه‌های استان است. 

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول