اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 خبر داد

ایمن‌سازی محورهای ارتباطی حرم حضرت عبدالعظیم

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اهمیت رفع خطر نقاط حادثه ساز از ایمن سازی بزرگراه‌های شهید آوینی و شهید کریمی به عنوان دو محور ارتباطی منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.

ایمن‌سازی محورهای ارتباطی حرم حضرت عبدالعظیم

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت:‌ بزرگراه‌های شهید آوینی و شهید کریمی به همراه رمپ و لوپ‌های متصل به آن با نصب هزار و 300 عدد استوانه ایمنی، 88 عدد بشکه ترافیکی، سه هزار و 200 هزار رفلکتور چشم ببری و 30 کیلومتر گاردریل ایمن سازی شد.

وی بررسی نقاط حادثه ساز شریان‌های اصلی را از جمله برنامه‌های اولویت دار این حوزه برشمرد و خاطر نشان کرد:‌ اصلاح هندسی تقاطع بزرگراه شهید کریمی با فدائیان اسلام و دور برگردان شرقی ابن بابویه نیز با هزینه‌ای بالغ بر 550 میلیون ریال موجب افزایش ایمنی خودروهای عبوری شده است.

گفتنی است بزرگراه‌های شهید کریمی و شهید آوینی از جمله بزرگراه‌های پرتردد این منطقه محسوب می‌شوند که شامل 9 کیلومتر مسیر داخل محدوده شهری و چهار کیلومتر رمپ و لوپ‌های متصل به آن است که با توجه به زائر پذیر بودن این منطقه رفع خطر نقاط حادثه ساز به صورت مستمر با استفاده از کارشناسان و مشاوران ترافیکی انجام می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول