اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای طرح نوروزی در خراسان شمالی

محورهای ارتباطی با استفاده از بالگرد هلال احمر زیر پوشش هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: محورهای ارتباطی استان با استفاده از بالگرد هلال احمر زیر پوشش امدادرسانی قرار دارند.

محورهای ارتباطی با استفاده از بالگرد هلال احمر زیر پوشش هستند

حامد سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این بالگرد امدادی به منظور خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی و مردم از سه روز قبل در استان خراسان شمالی مستقر شده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای استقرار بالگرد تاکنون هیچ مشکل و حادثه‌ای که نیازمند استفاده از بالگرد برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی باشد، در استان خراسان شمالی روی نداده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اینکه این بالگرد تا 11 فروردین جاری به صورت کامل آماده خدمت‌رسانی به مردم در مواقع بحرانی و مناطق کوهستانی است، گفت: یک گروه امدادی شامل کادر پرواز و دو نجاتگر و امدادگر نیز در همین راستا به خدمت گرفته شده است.

وی همچنین به‌کارگیری 500 نفر در طرح نوروزی هلال احمر این استان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این تعداد نیرو در سطح عوامل امداد و نجات و راهنمایان نوروزی فعالیت دارند.

به گفته سجادی در این راستا 20 پایگاه راهنمایان مسافران نوروزی و 25 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای برای نوروز در استان ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان شمالی از 26 اسفند آغاز و تا 15 اسفند ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این طرح طی مراسمی به اتمام خواهد رسید.

خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول